Намалете дискомфорта при ГЕЙМИНГА

Няколко практични съвета за подобряване на гейминг изживяването Ви.

 

Случвалo ли Ви се е да прекъснете любимата игра, заради дискомфорт в очите, главата или тялото? Независимо дали играете на телевизор, компютър, телефон или таблет, играта ви никога не трябва да спира поради болка и напрежение. Добрата новина е, че има лесни стъпки, чрез които да обезпечите позата си и да извлечете максималното от любимото хоби.

 

Ето няколко съвета за качествена ергономия и поддържане на добро здраве, с които да подобрите гейминг представянето си и да забравите за дискомфорта:

 

Достатъчно разстояние от монитора

 

Старайте се екраните да са на нивото на очите. Така ще облекчите напрежението и  очите, раменете и врата ще са отпуснати. Можете лесно да постигнете това чрез  стойка за монитор, която позволява прецизно регулиране. Препоръчителното разстояние е между 60 и 80 см. Очите ви трябва да са на нивото на 1/3 от горната част от екрана. Самият монитор трябва да е под наклон максимум до 35 градуса. Ако използвате телефон или таблет, стремете се да не се навеждате към екрана.

 

Добър стол

 

Един от най-важните елементи за обезпечаване на комфорта при гейминга е добрият ергономичен стол. Подходящ за тази цел е геймърският стол ErgoGame Pro. Неговият иновативен регулируем механизъм, който е разположен удобно под седалката, прави управлението лесно и интуитивно, без да се налага да се навеждате. Столът има възможност за определяне дълбочината седалка и фиксиране на наклона на облегалката, за да направи изживяването  Ви изключително комфортно и запомнящо се. Разбира се, освен добри технически характеристики и атрактивен дизайн, всеки добър геймърски стол трябва и да е изработен от подходяща материя, която да не дразни кожата и да се поддържа лесно. ErgoGame Pro притежава забележителна спортна визия – комбинация от мрежа и еко-кожа във винен цвят. Той е лесен за почистване - само с влажна кърпа и препарат, а материята не задържа вируси и бактерии.

 

Изключително важно е да настроите подлакътниците на Вашия геймърски стол достатъчно високо, за да може предмишниците да се подпират спокойно на тях, а лактите да са сгънати така, че да образуват 90 градуса. Подлакътниците трябва да са естественото продължение на бюрото, за да получите необходимата опора и горната част на тялото Ви да не се напряга.

 

Височината на седалката и облегалката трябва да са съобразени с Вашето телосложение. Краката да са спокойно стъпили на земята, а разстоянието между задната част на коляното и ръба на седалката да е около един юмрук, за да се гарантира нормалния кръвопоток.

 

Не пренебрегвайте осветлението

 

Ако практикувате гейминг, носете игрални очила, които имат антирефлексни свойства. Подобни очила имат способности за филтриране на синята светлина, като не позволяват тя да увреди очите. Създайте контраст като насочите различни източници на светлина в различни посоки. Не играйте на тъмно, защото това ще натовари зрението, и намалете максимално контраста на монитора. Добър вариант е използването на LED лампи, които предоставят щадяща и близка до естествената светлина.

 

Погрижете се за здравето си с няколко допълнителни съвета:

 

За да се насладите максимално на любимото си хоби, трябва да се погрижите за здравето си, като се храните добре, хидратирате се редовно и се движите. Не на последно място е здравословният сън, от който тялото има нужда, за да се възстанови и подготви за нови предизвикателства.

 

Хидратацията е от съществено значение

Един нездравословен навик на голяма част от геймърите е, че забравят да се хидратират редовно. За целта заменете газираните и кофеинови напитки с вода. Винаги имайте под ръка пълна бутилка. Захарта и кофеинът може да Ви доставят енергия, но това ще е за кратко. След това ще усетите липсата на хидратация, като е твърде вероятно да се почувствате изморени и летаргични.

 

Приемайте здравословна храна

Храната, която тялото ви приема, е не по-малко важна. Не е нужно да броите калориите си, но ограничаването на консервираните и сладки храни, ще Ви направи по-свежи и енергични. Така ще помогнете на организма да се справи с натрупването на излишни килограми.

 

Давайте си почивка

Дори да имате най-доброто ергономично обзавеждане, нищо не може да замени почивката и раздвижването. Дългите игрови сесии са изтощаващи. Пиенето на вода и храненето биха могли да бъдат добра причина да дадете кратка почивка както на тялото, така и на очите.  Кратката разходка и разтягане ще ви помогнат да сте по-фокусирани и продуктивни, като така ще подпомогнете и мозъчната дейност.

 

Очите са подложени на голямо напрежение от дългото взиране в монитора. Отделете специално внимание на този орган. Периодично поглеждайте в странични предмети, като редувате фокуса си в тези, които са близо до вас и след това в по-отдалечени. Поглеждайте през прозореца и се насладете на естествена светлина, ще усетите облекчение, от което очите имат нужда.

 

Не пропускайте съня

Знаем, че дългите часове на игра могат да доведат до безсъние. Всъщност сънят е незаменим и играе основна роля за възстановяването на тялото, затова не се лишавайте от него. Липсата му може да доведе до множество здравословни проблеми, както и до наднормено тегло.

 

Ергономичните мебели, които да са подходящо регулирани, и спазването на тези съвети за здравословен начин на живот ще Ви помогнат да подобрите многократно геиминг изживяването си. Грижата за здравето Ви трябва да е приоритет, затова помислете и за навиците, които Ви пречат да бъдете максимално продуктивни.

 

На страницата на ChairPro ще намерите стилни и качествени ергономични решения както за гейминг представянето Ви, така и ако искате да се насладите на незаменим комфорт и стил в дома или офиса. Свържете се с нашия екип от експерти по ергономия, които ще Ви помогнат в избора.