Нашата история
През 2012 нашите създатели Марк Бакаш и Радостин Кирилов откриват, че закупуването на офис мебели е изключително трудно
С повече от десетилетие специализация в обзавеждането на офиси, Марк и Радостин осъзнават двата основни проблема при избора и покупката на офис мебели: ако услугата е висококачествена, то тя е бавна и скъпа; ако е достъпна и бърза, то има компромис в качеството и грижата за клиента.
Изборът на мебели от обичайния търговец за тях означавало разшифроването на неясни цени, заплетени опции и борба с голяма надценка на продуктите. По това време, Марк и Радостин не виждат начин как да се обзаведе вдъхновяващ офис, без това да коства много време или да струва цяло състояние.
Затова се появява и ChairPro - за да улесни Вас и екипа Ви при обзавеждането на мечтания офис, независимо от бюджета. Мебелите ни достигат директно до Вас от производителите, което прави селекцията ни по-достъпна от по-ексклузивните артикули със сходно качество на пазара.
Нашата мисия
Стремежът ни е да създадем офиса, който ще предразположи Вас и екипа Ви към желания ритъм.
Считайте ни за личните си съветници по офис обзавеждане, които ще Ви помогнат да превърнете работното си мястото си в зона на повишена продуктивност, нужна за постигане на цели и мечти.
С помощта на опитните ни консултанти ще преминете през процеса на избор на правилните продукти за идеалното работно място, като всичко започва с кратка безплатна консултация.
Нашата цел
Офис мебели, които преобразяват работния Ви ден
Горди сме с това че, предлагаме най-добрата селекция за офис обзавеждане в България. Ние лично, много внимателно и детайлно се грижим за селекцията и дизайна на нашите продукти, като регулируемите бюра Ergo Desk, ергономичните ни столове ErgoPro, ChairPro, и линията Nexus, които са предпочитан избор на българския пазар от много време насам.
Нашите продукти са перфектното решение за максимален комфорт, удобство и продуктивност в офиса на достъпна цена.
Освен личната ни колекция, внимателно сме подбрали и гама от продукти на световно признати марки, като Okamura, HAG, Maro, Wagner, Topstar и много други.
Повече от десетилетие в услуга на българския бизнес и работещите от вкъщи!
Доверието и положителните отзиви ни вдъхновяват да продължаваме да предлагаме изключителни персонализирани решения, които подобряват комфорта и работата в офисите.
24 000+
доволни клиенти
3000+
изпълнени проекта
1000+
топ продукта
10+
години опит
Любомир Видев
Офис Мениджър, BRUW
Наташа Витанова
Георги Илчев
Антон Йорданов
Защо да работите с нас?
-
Офис дизайн и планиране на пространството
-
Управление на проекта
-
Бърза и безплатна доставка
-
Отстъпки при покупки на едро и гъвкаво ценообразуване
-
Висококачествени и комфортни мебели
-
Доставка и инсталация на мебелите
-
Най-добрата гаранция на пазара