Често задавани въпроси FAQ

  • Доставка
  1. В какъв срок ще получа поръчката си?

- Поръчки, направени през делнични дни до 16:00 часа се изпращат с куриер в същия ден. Пристигат при клиента на територията на България в рамките на до 2 работни дни* за всички областни градове.

- За всички останали населени места поръчките пристигат в рамките на 3-5 работни дни* след потвърждение на поръчката.

* Всички поръчки с метод на плащане "Банков депозит" се експедират към клиента след постъпване на сумата на поръчката в банковата сметка на ChairPro.

* При повишена натовареност на куриерската фирма са възможни по-дълги срокове от посочените.

Пълните условия за доставка, може да видите тук.

 

  1. Колко струва доставката?
Цена за доставка до адрес на клиента за поръчки на обща стойност над 160 лв. с ДДС:

   а) за столове в разглобен вид, във фабрична опаковка - безплатна доставка;

   б) за столове, сглобени след предварителна заявка, Клиентът заплаща такса монтаж съгласно Раздел III от Общите условия.

 

Цена за доставка до адрес на клиента за поръчки на обща стойност под 160 лв. с ДДС:

   а) За артикули в разглобен вид /фабрична опаковка/  Клиентът заплаща такса за доставка в размер на 16 лв. с ДДС.

   б) За столове, сглобени след предварителна заявка, Клиентът заплаща такса монтаж съгласнo Раздел III от Общите условия.

Пълните условия за доставка, може да видите тук.

 

  1. С кой куриер се извършва доставката?

Еконт – предимно. Но за определени поръчки, които се изработват по поръчка на клиент е възможна доставка с ОК Експрес.

 

  1. Може ли да се достави в точен час?

Да, с Еконт. Не важи за поръчки, за които единствената възможност е доставка с ОК Експрес.

 

  1. Може ли да взема поръчката си от офис на куриер?

Може от офис на Еконт. Моля посочете удобния за Вас офис.

 

  1. Може ли да взема поръчката си от ваш шоурум?

Възможно е.  От шоурумите на ChairPro в София и Пловдив могат да се вземат единични бройки артикули, само след предварително потвърждение за наличност от наш служител. Понякога се налага да заявим преместване от склад в шоурум. Заявки за повече бройки се предават на място в складовете ни в Пловдив и София.

 

  1. Може ли да взема поръчката си от Ваш склад?

Може да се вземе от склад в Пловдив или София. Поръчката трябва предварително да е платена. Имаме нужда от 1-2 часа, след като Ви потвърдим, за да се подготви стоката за вземане.

 

  1. Колко време е срокът за изработка на артикулите със срок на изработка?

За всеки артикул е индивидуално упоменато. Срокът за асортимента ни варира най-често в интервала от 10 до 35 работни дни. Времето за доставка от Далечния Изток може да надхвърли 3 месеца.

 

  1. При изчерпана наличност, кога се очаква ново зареждане?

Моля, обърнете се към наш служител, за да получите актуална справка за конкретен артикул, като използвате някои от следните възможности.

  • Тел 0700 10 750;
  • Оставете ни съобщение в чат формата ни в долния десен ъгъл в уебсайта ни;
  • Използвайте бутона „Направи запитване“, наличен във всеки артикул на уебсайта ни.

 

  1. Столовете (другите артикули) сглобени ли пристигат?

Разглобени пристигат офис столове, регулируеми бюра, корпусна мебел и др. Сглобени пристигат повечето посетителски столове.

 

  • Монтаж
  1. Колко струва монтажът?

Монтаж на столове:

   - 60 лв. с ДДС за монтаж на всеки стол, чиято единична стойност е под 240 лв. с ДДС.

   - 90 лв. с ДДС за монтаж на всеки стол, чиято единична стойност е над 240 лв. с ДДС.

 

Монтаж на бюро за София и Пловдив:

  • 180 лв. с ДДС за бюро, в това число електрическо регулируемо бюро.

Монтажът може да бъде добавен като артикул към количката Ви, моля вижте тук.

 

Монтаж на корпусна мебел:

Всеки клиент получава индивидуална оферта за монтаж на изделията, спрямо количеството и вида на изделията, които иска да закупи.

Моля, обърнете се към наш служител, за да получите актуална справка за конкретен артикул и/или количество, като използвате някои от следните възможности.

  • Тел 0700 10 750;
  • Оставете ни съобщение в чат формата ни в долния десен ъгъл в уебсайта ни;
  • Използвайте бутона „Направи запитване“, наличен във всеки артикул на уебсайта ни.

 

  1. Може ли да поръчам монтаж в последствие, ако имам затруднение?

Възможно е. Моля, обърнете се към наш служител, за да получите повече информация, като потвърждение за цена и възможен ден, в който можем да извършим услугата.

  • Тел 0700 10 750;
  • Оставете ни съобщение в чат формата ни в долния десен ъгъл в уебсайта ни;
  • Използвайте бутона „Направи запитване“, наличен във всеки артикул на уебсайта ни.

 

  • Регулируеми основи – Ergo Desk и Ergo Desk Pro

  1. Плотът включен ли е в цената на височинно регулируемите бюра?

Височинно регулируемите бюра могат да се конфигурират с разнообразни по размери и декори плотове. Преди избора на плот, цената е само цената за структурата на бюрото. Плотът допълнително се добавя към цената. Тя варира в зависимост от размера и декора му.

 

  1. Колко струва плотът за ел. регулируемата основа?

Цената на плота варира в зависимост от размера и декора му. Може да видите цените на плота в полето „Конфигурирай този продукт“, намиращ се под описанието на съответното регулируемо бюро:

 След което ще се покажат възможностите за плот:

 

  1. Може ли да поръчам плот с индивидуални размери?

Може. Моля, обърнете се към наш служител, който ще направи справка за цена и срок за изработка.

  • Тел 0700 10 750;
  • Оставете ни съобщение в чат формата ни в долния десен ъгъл в уебсайта ни.

 

  1. Какъв е срокът за изработка на плот, при изчерпана наличност?

10-15 работни дни. При повишено натоварване на производствените възможности е възможно срокът да бъде по-дълъг. При поръчка на плот с размери, различни от заложените в електронния ни магазин, ще Ви информираме своевременно за срока към конкретната дата.

 

  • Други
  1. Имате ли мостри на всички артикули от сайта?

 Поради пространствено ограничение и огромното разнообразие на асортимента ни не поддържаме налични всички артикули за тест. В шоурумите ни в София и Пловдив можете лично да се запознаете с най-горещо препоръчаните ни офис столове и височинно регулируеми бюра, а така също с помощта на консултантите ни да придобиете представа относно качеството и разнообразието на целия ни асортимент.

  1. Ще имам ли отстъпка при покупката на повече от 1 артикул?

Моля, използвайте следните възможности, за да направите запитване:

  • Тел 0700 10 750
  • Оставете ни съобщение в чат формата ни в долния десен ъгъл в уебсайта ни
  • Използвайте бутона „Направи запитване“, наличен във всеки артикул на уебсайта ни.

 

В допълнение, ако представлявате юридическо лице, Ви препоръчваме да се запознаете с портфолиото ни от специални услуги и да изискате наш търговски представител да се свърже с Вас. Освен че предлагаме индивидуални цени при закупуване на количества, имаме възможност да Ви съдействаме с планирането и дизайна, а така също цялостното обзавеждане на публични пространства.

Повече информация можете да намерите тук:

 

  1. Рамо за монитор – каква е максималната дебелина на плота, на който може да се монтира?
  • Моделът 9500 позволява дебелина на плота до 48 мм, ако се ползва скобата за странично захващане.
  • Ако се ползва отвор в плота, неговата дебелина може да бъде до 100 мм.

 

  1. Предлагате ли столове за по-ниски хора?

 

  1. Предлагате ли столове за по-високи хора?

Препоръчваме, при възможност да тествате мостри в наш шоурум в София или Пловдив, адресите може да видите тук.

  1. Фактура – може ли получа фактура?

Чеърпро Европа винаги издава фактура при направена поръчка, независимо дали сте физическо или юридическо лице. Фактурата при нас има роля и на гаранционна карта.