Грижата за служителите - фактор за УСПЕХ в бизнеса

Грижата за служителите - фактор за УСПЕХ в бизнеса

Прочетете тази статия, за да научите защо е важно и как да се грижите за служителите си.

Грижата за служителите в корпоративния свят, подобно на грижата за близките ни в личния живот, трябва да се показва всеки ден. Това е основен градивен елемент на лоялността към компанията и мотивацията на екипа, защото именно човешкият потенциал в един бизнес е най-големият му капитал.

 

Служителите са тези, които помагат на бизнеса Ви да се развива, затова не подценявайте съветите, които сме Ви подготвили. Ето няколко основателни причини да се погрижите за хората, които работят за Вас:

  • Увеличена продуктивност и лоялност. В каквато и връзка да се намира човек, ако усеща, че е обгрижен и уважаван, той няма ли да бъде по-лоялен? Това важи и за служителите на една фирма. Когато те усещат, че усилията им се оценяват и възнаграждават, са много по-мотивирани да дадат повече за развитието на компанията.

 

  • Запазете опитните си кадри. Служителите, които са от дълго време с Вас, са Вашият най-голям източник на успехи. Те са добре обучени, познават бизнеса в детайли и винаги може да разчитате на тях. Ако се грижите добре за служителите си, ще имате стабилен и сплотен екип, който ще остане да работи за компанията.

 

  • Подобрете обслужването на клиентите. Ако бизнесът Ви включва и обслужване на клиенти, не забравяйте, че служителите Ви са лицето на компанията. За да приемат това отговорно и да се стараят максимално да отговорят на нуждите на клиентите, те трябва да се припознават като част от бизнеса и това да им харесва. Повярвайте, винаги си личи, когато един служител е щастлив на работното си място и изпълнява с удоволствие задълженията си.

 

  • Редуцирайте болничните дни. Грижата за служителите включва грижа за тяхното здраве и средата, в която работят. От това зависи колко продуктивен ще е един работник и колко често ще присъства на работа.

 

След като разбрахте защо е редно да се грижите за служителите си, може би се питате как точно да го направите. Действително щастливите и хармонични отношения със служителите ще допринесат не само за успеха на бизнеса Ви, но и за начина, по-който Вие ще можете да общувате с тях.

 

 Има някои основни стъпки, които трябва да предприемете, ако искате да се усъвършенствате като мениджър:

 

  • Обезпечете здравето на служителите.

Знаейки, че здравето им е обезпечено, служителите ще се чувстват много по-обгрижени и ценени. За целта има няколко неща, които може да направите:

  • Грижа за психическото здраве

Осигурете на служителите възможност да се консултират със специалист и да споделят с него нещата, които ги тревожат. Истината е, че всеки може да попадне в момент, в който не се чувства добре, но не е уверен да го сподели с шефа или мениджъра си. Покажете на екипа си, че тяхното благосъстояние е Ваш приоритет.

 

  • Погрижете се за работната среда

 Работата в офис е свързана със стоенето дълго време на стол пред компютър и ако не осигурите подходящи офис мебели, служителите Ви най-вероятно няма да са толкова продуктивни, защото ще се уморяват бързо и ще се разсейват. Препоръчваме Ви да обзаведете работното място с удобни ергономични мебели. Започнете с правилния избор на ергономични столове за изправен гръб, които да подобрят комфорта на служителите при продължителното седене.

 

 След това изберете практични офис бюра, като най-добре е да се насочите към регулируемите бюра. Така всеки служител ще може да настрои работното си място според неговите нужди. Към оборудването може да добавите стойки за монитори, за да може да се регулира разстоянието до монитора. Подходящата светлина също е от съществено значение за зрението на служителите. За да подпомогнете това, може да снабдите офиса и с ергономични настолни LED лампи.

 

На нашата страница може да разгледате всичко необходимо за Вашето офис обзавеждане, с което да подобрите работната среда и да увеличите продуктивността на служителите си.

 

  • Изградете усещане за екип.

Освен грижата за всеки отделен служител, важно е и изграждането на екипен дух. На първо място, важно е офисът Ви да има подходящи места за почивка. Дали това ще е релакс зона, стая за игри, добре обзаведена кухня или градина, няма значение. Наличието на пространство за отдих, което да е уютно и удобно, ще предразположи служителите да прекарват повече свободно време заедно и да изградят приятелски отношения.

 

ChairPro предлага чудесни решения за Вашето кухненско офис обзавеждане, както и стилни и удобни мебели за релакс зоната.

 

Има и още един задължителен елемент за изграждането на успешни работни отношения - тиймбилдингите. Експертите препоръчват на тях да организирате различни игри или спортни активности, които да затвърдят екипната работа. Тези приятелски отношения без съмнение ще бъдат пренесени в офиса и ще накарат служителите да идват с още по-голямо желание на работа.

 

Провеждайте разговорите с екипа в добре оборудвана конферентна зала, създаваща усещането за сплотеност и професионални отношения. За целта е от съществено значение да изберете подходяща конферентна маса и столове, на които да провеждате работните срещи.

Вижте нашите предложения за конферентни и заседателни маси.

 

  • Показвайте интерес и отношение.

Обикновено един служител прекарва повече време в офиса, отколкото с близките си, затова е редно той да усеща, че работи в уютна и приятелска среда. Поради това е важно да “стопите ледовете” с подчинените си. Показвайте искрен интерес към живота им извън работното място - интересувайте се от семейството им, хобитата, пътуванията. Подкрепяйте ги, когато са в труден етап и споделяйте радостта им, когато има повод - покажете отношение. Обратната връзка също е много важен фактор. Старайте се похвалите да са пред всички колеги, а отправянето на критика - на четири очи.

 

Несъмнено изграждането на сплотен екип и приятна продуктивна работна среда изискват усилия и инвестиция на ресурси и време, но Ви гарантираме, че всичко това ще се отплати на бизнеса Ви в дългосрочен план. Ако все още не сте обзавели офиса си, или имате желание да смените старите мебели с по-удобни и качествени, но не знаете как, свържете се с нашия екип от професионалисти.

Ние ще Ви помогнем да изградите перфектната офис среда, в която служителите Ви да се чувстват чудесно и с желание да работят за успеха на бизнеса.

 

Прочети следващата

PROFI 3 със заслужено отличие за тест за качество

PROFI 3 със заслужено отличие за тест за качество

Детското бюро PROFI 3 на MAYER CZ, което предлагаме от ChairPro се представи отлично при теста за качество на немския портал test-vergleiche.com и е наградена с приза „НАЙ-ДОБРА ПРЕПОРЪКА” с марка ...

ChairPro и софтуерните разработки в България

ChairPro и софтуерните разработки в България

На 11-13 октомври в НДК петото юбилейно издание на технологичната конференция HackConf ще събере софтуерни разработчици, студенти и ентусиасти от сектора. (https://www.hackconf.bg/en. )   Ние, от C...