Моята количка
Вашата количка е празна!
Продължи пазаруванетоНие, от ChairPro, сме убедени в качеството и удобството на продуктите, които предлагаме. Tочно заради това Ви предоставяме възможност да върнете закупения продукт в срок от 30 календарни дни от датата на доставка. Целта ни е да сте сигурни, че сте направили правилния избор и артикулът отговаря изцяло на изискванията Ви.
Moжете да се възползвате от услугата „30 дни срок на връщане„ за всички налични на склад продукти от колекцията ни със собствени марки ChairPro и ErgoPro, геймърските столове, моделите от серията Ergo Flex, както и за всички изложбени мостри в шоурумите ни в София и Пловдив.
За да се възползвате от тази услуга, трябва да се свържете с нас на Chat формата ни на сайта www.ChairPro.bg, на тел. 0700 10 750 или на info@chairpro.bg, но не по късно от 30 дни от датата на доставка.
Пазарувайте изцяло без риск, а в случай, че продуктът не отговаря на нуждите Ви, ние ще Ви възстановим сумата в срок до 14 работни дни.
Трябва да спазите само едно условие – продуктът да бъде върнат в отлично състояние, без видими следи от използване. Той трябва да бъде в разглобено състояние в оригиналната си опаковка, както сте го получили. Ако сте закупили продукт в сглобено състояние – мострен от наш шоурум, ще го приемем в сглобен вид, като трябва да се погрижите да бъде добре опакован и защитен, така че, да пристигне невредими до обекта на ChairPro.
По Ваше желание може да доставите продукта до склада или търговски обект на ChairPro лично, като е добре предварително да ни информирате за посещението си, за да имаме възможност да го приемем на място.
Имате, също така, опцията да върнете продукта с куриер, като разходите за доставка ще бъдат за Ваша сметка.
Не можем да приемем връщане на следните покупки:
В случай, че продуктът, който сте закупили не Ви удовлетворява, Ние предлагаме замяна или връщане на сумата. Ако изберете да замените продукта с нов, първата сделка ще се анулира с кредитно известие и ще бъде сключена нова сделка с нова фактура. Ако сумата на новоизбраният продукт е по-висока, ще е необходимо да заплатите само разликата. Ако сумата е по-малка, ние ще Ви възстановим разликата.
Ако сте заплатили за продукта с наложен платеж или в брой в наш шоурум, ще е необходимо да ни предоставите оригиналната касова бележка, която сте получили при покупката.
Прочетете пълните условия за рекламация тук