Рекламация и Връщане на стока

Най-бързият и лесен начин да заявите рекламация е като ни пишете в Chat формата на сайта ни www.ChairPro.bg, или се обадите на 0700 10 750. Нашите колеги ще Ви запознаят със случаите, в които имате право да предявите такава, както и документите, които е необходимо да приложите. Всичко най-важно за упражняване правото на Рекламация можете да откриете  в следващите редове:

  1. Заявка за рекламация

- Можете да заявите рекламация в случай на липсващ елемент или други недостатъци на закупения продукт при получаването му. Ако не предявите такава рекламация, продуктът се счита за приет.

 

- Можете да заявите рекламация за дефект на продукта, ако той е бил използван в нормални експлоатационни условия  и в рамките на гаранционния срок, който е посочен на страницата на ChairPro.

 

При подадена своевременно, точно и по основателни причини рекламация от Ваша страна, ние, от ChairPro, ще предприемем необходимите действия съгласно действащото законодателство в България.

 

  • Ако при получаването на продукта ни информирате за наличие на липсващи елементи или видими недостатъци, от ChairPro ще изпратим липсващите елементи или дефектни части за наша сметка.

 

  • Ако при използването на продукта при нормални експлоатационни условия в рамките на гаранционния период ни уведомите за появил се дефект, можете да изпратите за Ваша сметка продукта за отстраняване на дефекта на адрес: град София, бул. "Цариградско шосе" 149. Транспортните разходи за доставката на вече ремонтираният продукт ще са за сметка на потребителя.

 

- Ако не желаете да изпратите дефектиралият продукт, можете да заявите посещение от наш екип, който да се заеме с подмяната на дефектните части. Тази услуга се предлага  за територията на градовете София и Пловдив. Посещението на наш сервизен екип се заплаща 50 лв. без ДДС /60 лв с ДДС/. 

 

Ако по някаква причина не сте имали възможност да установите недостатъци на продукта в момента на получаване, можете да заявите рекламация в сроковете съгласно българското законодателство. Своята заявка можете да подадете устно на тел. 0700 10 750 или писмено на info@chairpro.bg.

 

 За целта трябва да приложите следните документи, на които да се основава рекламацията:

- касова бележка или фактура на закупения продукт;
- снимка или видео на проблема или дефекта.

 

Ние ще регистрираме Вашата рекламация и ще предприемем необходимите действия съгласно действащото законодателство. Ако не предявите рекламация пред ChairPro в установените срокове, ще счетем, че сте одобрили продукта.

За стоките, за които има търговска гаранция, рекламациите се удовлетворяват в съответствие с условията на гаранцията.

За "Гаранционна карта" / "Гаранция" на закупените от ChairPro продукти се счита фактурата, която ще получите онлайн или на хартиен носител, закупувайки  продукта.

 

  1. Поправки:

 

В случаите, в които поправката е лесна за извършване, ChairPro може да Ви изпрати резервните части, които да замените. За такава се счита поправката на подлакътници, колелца и др.

В други случаи, когато повредата е по-сложна, може да се наложи да изпратите продукта и ние да извършим поправката.

Ремонтът на продукта ще бъде извършен в рамките на 30 дни след пристигането му в нашия склад съгласно Закона за защита на потребителите.

 

  1. Връщане на стока:

При връщане на стока  Позлвателя е длъжен да върне стоката в изряден търговски вид, без нарушена опаковка и без видимо замърсяване и/или увреждания.
При нарушение на чл.20(1) на клиента се удържа 10% от цялата сума за връщане на стоката в нарушен вид.  

Според Закона за защита на потребителите Вие имате право да се откажете от продукта, който сте поръчали, без да посочвате причина и без да дължите неустойка или обезщетение, в срок от 14 календарни дни от датата на получаването му. Това, което трябва да бъде спазено в този случай е продуктът да е в отлично състояние и без видими следи от използване.

Също така трябва да заплатите разходите за доставка и да се погрижите да опаковате добре продукта, за да пристигне невредим до нашия офис в София.

 

Специално за артикулите от колекцията ни със собствени марки ChairPro и ErgoPro, можете да се възползвате от специално удължен срок от 30 календарни дни за връщане.

 

 

Ако не спазите тези условия, ChairPro си запазва правото да не приеме върнатите продукти и да не изплати разходите, направени при закупуването им.

 

  1. Приемане на продукта и възстановяване на сумата

При спазване на всички условия за връщане и след като прегледаме получения обратно продукт, сумата за него ще Ви бъде възстановена. Одобрението на връщането се извършва  в рамките на два работни дни от получаването на стоката в склада на ChairPro, като разходите за продукта ще бъдат възстановени в пълен размер в рамките на 14 дни.

След като заявката Ви бъде одобрена, ще се свържем допълнително с Вас.

Ако се нуждаете от повече време, за да тествате продуктите, свържете се с нашия екип.

 

  1. 30 дни срок на връщане:

Ние, от ChairPro, сме убедени в качеството и удобството на продуктите, които предлагаме. Tочно заради това Ви предоставяме възможност да върнете закупения продукт в срок от 30 календарни дни от датата на доставка. Целта ни е да сте сигурни, че сте направили правилния избор и артикулът отговаря изцяло на изискванията Ви.

Moжете да се възползвате от услугата „30 дни срок на връщане„ за всички  налични на склад продукти от колекцията ни със собствени марки ChairPro и ErgoPro, геймърските столове, моделите от серията Ergo Flex, както и за всички изложбени мостри в шоурума ни в София. Вижте всички модели ТУК.

За да се възползвате от тази услуга, трябва да се свържете с нас на Chat формата ни на сайта www.ChairPro.bg, на тел. 0700 10 750 или на info@chairpro.bg, но не по късно от 30 дни от датата на доставка.

Пазарувайте изцяло без риск, а в случай, че продуктът не отговаря на нуждите Ви, ние ще Ви възстановим сумата в срок до 14 работни дни.

Трябва да спазите само едно условие – продуктът да бъде върнат в отлично състояние, без видими следи от използване. Той трябва да бъде в разглобено състояние в оригиналната си опаковка, както сте го получили. Ако сте закупили продукт в сглобено състояние – мострен от наш шоурум, ще го приемем в сглобен вид, като трябва да се погрижите да бъде добре опакован и защитен, така че, да пристигне невредими до обекта на ChairPro.

По Ваше желание може да доставите продукта до склада или търговски обект на ChairPro лично, като е добре предварително да ни информирате за посещението си, за да имаме възможност на място да го приемем.

 

Не можем да приемем връщане на следните покупки:

  • Количествени поръчки – повече от 2 броя от артикула
  • Изработени или внесени по поръчка продукти

 

  1. Замяна

В случай, че продуктът, който сте закупили не Ви удовлетворява, Ние предлагаме замяна или връщане на сумата. Ако изберете да замените продукта с нов, първата сделка ще се анулира с кредитно известие и ще бъде сключена нова сделка с нова фактура. Ако сумата на новоизбраният продукт е по-висока, ще е необходимо да заплатите само разликата. Ако сумата е по-малка, ние ще Ви възстановим разликата.

 

Ако сте заплатили за продукта с наложен платеж или в брой в наш шоурум, ще е необходимо да ни предоставите оригиналната касова бележка, която сте получили при покупката.