Офис контейнери

Офис контейнерите са едно отлично допълнение към Вашия ергономичен хоум офис. Богат избор на декори.

Намирането на подходящите офис мебели за съхранение е от съществено значение за гладкото протичане на  работата в офиса. Благодарение на това оборудване можете да придадете завършен вид на интериора, да поддържате работното място чисто и подредено, а всичко това ще Ви помогне да бъдете и по-продуктивни. Поради голямото разнообразие от продукти обаче, може да е трудно да се определи кое съхранение да изберете за Вашия офис.

 

За натоварените ръководители и служителите, които изпълняват много задачи, съхранението е важна функция на офиса. Независимо дали сте в голям частен офис, или работите в малко компактно помещение - решенията за съхранение помагат за организацията и производителността. Ако заложите на правилните мебели, ще можете да преоцените наличното пространство и да постигнете най-доброто оформление за Вашия офис.

 

Намалете до минимум стреса с помощта на офис съхранението

Опитите за многозадачност карат мозъка ни да превключва между задачите толкова бързо, че не можем да поддържаме ефективно внимание към детайлите. Увеличаването на многозадачността е пряко свързано с увеличаването на броя на документите и безпорядъка на бюрото. Поддържайте чист ум, както и чисто и организирано работно пространство, като използвате функционални мебели за съхранение.

 

Съхранението в офиса често е последен детайл от офис обзавеждането, който обаче има не по-маловажна роля от столовете и бюрата. Може да се окаже предизвикателство да знаете откъде да започнете, когато става въпрос за намиране на подходящите продукти.

На кои въпроси да отговорите, за да намерите най-подходящите мебели за съхранение:

  1. Колко голямо е пространството Ви?

Големите частни офиси позволяват да бъдат обзаведени с по-големи мебели за съхранение, като например открити етажерки с много рафтове или големи офис шкафове. В по-малките кабинети могат да се използват варианти като подвижни контейнери и вертикални шкафове за документи.

 

Различните работни места изискват различни по размер решения за съхранение. Работещите в администрацията се нуждаят от мебели с повече чекмеджета, тъй като имат много папки и документи, които трябва да се архивират. Докато тези, които работят с компютри и не използват толкова хартия, се нуждаят компактни лесноподвижни мебели за съхранение.

 

Добре е да предвидите повече място за съхранение, ако планирате екипът Ви да се разраства или да обновявате периодично офис обзавеждането си. Също така вземете предвид къде са разположени по-големите офис мебели, като бюра и столове, и след това количеството пространство, от което хората ще се нуждаят, за да се движат свободно из офиса. Вземете под внимание колко място ще е необходимо за отваряне на чекмеджетата и вратите на мебелите за съхранение.

 

  1. Офис мебелите Ви трябва да бъдат цветово съчетани.

При избора на съхранение за офиса е важно дизайнът и цветовете не само да съответстват на мебелите, но и да подхождат на Вашия бизнес по отношение на цвят, стил и бранд.

 

Ако имате дървено бюро, е добре да го съчетаете със подходящи дървени шкафове за съхранение. Възможностите за дизайн са многобройни, а ChairPro предлага множество продукти с различни покрития, за да постигнете перфектния външен вид.

 

  1. Как искате да представите Вашия бизнес?

Офис мебелите оказват голямо влияние върху цялостната работна среда и можете да ги използвате, за да постигнете определена визия за Вашия бизнес.

 

Дизайнът на мебелите за съхранение ще Ви помогне да създадете определен имидж пред служителите и клиентите си. За традиционните, професионални предприятия с множество отдели наличието на мебели за съхранение от бук или орех например, ще помогне за постигането на елегантен и минималистичен вид на офиса. По официалната работна среда може да бъде постигната чрез метални  офис шкафове.

 

В по-съвременните офиси, като тези с отворен план големите модули за съхранение могат да се използват по-свободно и можете да заложите на по-ярки цветове, за да създадете впечатление за креативност и иновативност.

 

  1. Какви са бъдещите Ви планове?

Ако се стремите към разширяване на бизнеса си, вероятно и екипът Ви ще се увеличи с времето. Затова е добре да помислите за по-гъвкаво решение с достатъчно място за съхранение. Така можете да спестите и от бъдещите си разходи.

 

  1. Какви са нуждите на служителите Ви?

Служителите, работещи в сферата на счетоводството и правото, работят с много папки и документи, което изисква големи офис шкафове или офис стелажи. За разлика от тях, работещите в технологични компании нямат нужда от шкафове с много чекмеджета и за тях помощните шкафове с врата и открита част може да са по-полезни. За технологичните компании са подходящи и големите офис шкафове с открити отделения, на които да бъдат поставени вдъхновяващи книги, предмети и стайни растения.

 

Какъв вид офис шкаф да изберете?

Офис шкафовете за документи често са предпочитан избор за съхранение на повечето работни места, тъй като са място за съхранение на консумативите в офиса. Но кой вид да предпочетете?

 

Изборът между различните модели шкафове за документи зависи от Вашето офис пространство и нуждите Ви за място за съхранение.

 

Страничните шкафове са по-широки и продълговати и разполагат с по-голямо пространство. Това е чудесен избор, ако трябва да съхранявате много консумативи и документи. Вертикалните шкафове, от друга страна, заемат по-малко място на ширина, но все пак осигуряват достатъчно място за съхранение. Вертикалните шкафорве и контейнери обикновено са с две и повече чекмеджета, като някои от тях се вписват идеално под бюра.

 

Мобилните офис шкафове са решение, което пести място и е полезно приспособление във всеки кабинет или офис. Оборудвани с колелца, тези шкафове са проектирани така, че лесно да се придвижват по всяка работна повърхност. Гъвкавостта и мобилността са важни, когато пространството в офиса е ограничено.

 

Ако имате нужда от повече поверителност на важните книжа и документите, шкафовете със заключващи се врати ще отговорят на Вашите нужди за сигурност.

 

Мебели за съхранение с място за книги

Шкафовете с допълнително място за книги и етажерките са друго решение за съхранение в офиса, което може да придаде усещане за домашен уют и същевременно да Ви помогне да подредите консумативите си. За да се използват ефективно рафтовете за книги, е важно да се поддържат чисти и организирани, тъй като те са изложени на показ за всички колеги и гости.

 

Гардероби за офиса

Стилните гардероби с или без рафтове също могат да свършат чудесна работа както за съхранение на облекло, така и на документи. Те осигуряват достатъчно просторно закрито място за съхранение, така че да успеете да запазите вида на офиса си спретнат и добре организиран.

 

Не подценявайте този завършващ компонент от офис обзавеждането си и осигурете достатъчно място, където може да се складира всичко необходимо, за да подобрите вида на работната среда. Така ще улесните значително работния процес и ще създадете добро впечатление както на служителите, така и на клиентите на компанията.

Контейнер с ключ серия Profi3 32W8 W - ChairPro
Контейнер с ключ серия Profi3 32W8 W
  • 579.00 лв
Офис контейнер три чекмеджета с ключ – черен - ChairPro
Офис контейнер три чекмеджета с ключ – черен
  • 354.00 лв
Офис контейнер три чекмеджета с ключ – бял - ChairPro
Офис контейнер три чекмеджета с ключ – бял
  • 344.00 лв
Офис контейнер три чекмеджета с ключ – Орех Пасифик табак
  • 428.00 лв
Офис контейнер три чекмеджета с ключ – Дъб Небраска натур
  • 499.00 лв
Офис контейнер с ключ 32R8 18
  • 550.00 лв

Зарежда...

Няма повече продукти!

No more pages to load