Полезна информация

При покупка от ChairPro.

Използване на корпоративни промо кодове

Промо кодовете се прилагат при иницииране на поръчка - след етапа на количка.

Важно: В случай на определени промоционални кампании, ChairPro запазва правото си да ограничи употребата на корпоративни промо кодове в комбинация с текущите отстъпки.

Шоурум

Намиращ се в гр. София, бул. Цариградско шосе 149.

- Всяка промяна: в местоположение, работно време и др., се отразяват своевременно както на сайта на ChairPro, така и в социалните мрежи.

- Стараем се да поддържаме мостри на най-продаваните ни столове, плюс височинно-регулируемите основи. Все пак, понякога има изчерпване дори и на мострите и съветваме да ни потърсите за потвърждение за наличието на артикул, който Ви интересува.

Доставка

- Безплатна доставка с куриерска услуга за цялата страна, с изключение на корпусни мебели.

- Корпусни офис мебели не са предмет на безплатна доставка. Всяко запитване се остойностява индивидуално.

- Доставките се извършват предимно с Еконт.

- Доставката е до вход на сграда/кота нула. За доставки до етаж за гр.София и гр. Пловдив се прави конкретно запитване за цена, спрямо броя и вида артикули, адрес, етаж, асансьор.

30 дни право на връщане

Можете да се възползвате от услугата „30 дни срок на връщане“ за всички продукти от колекцията ни със собствени марки ChairPro, ErgoPro, Optima Line и Ergo Desk - за тях важи Вашият корпоративен код за отстъпка.

Важно: Клиентът има право да ползва артикула в този период, за да тества и провери дали продуктът отговаря на очакванията му. В случай на неудовлетвореност, може да се възползва от правото на връщане. 

Условия за връщане: Продуктът да бъде върнат в отлично състояние, без видими следи от използване. Той трябва да бъде в разглобено състояние в оригиналната си опаковка, както сте го получили. Разходите за връщане на артикула са за сметка на клиента до нашия централен склад в гр. Пловдив. За повече инфорамция, моля да се обърнетe към наш служител. 

Ако сте закупили продукт в сглобено състояние – мострен от наш шоурум, ще го приемем в сглобен вид, като трябва да се погрижите да бъде добре опакован и защитен, така че, да пристигне невредими до обекта на ChairPro.

Организация при връщане на артикул

Куриерската услуга за връщане на артикул е за сметка на клиента.

Ергономични офис столове

- Връщат се разглобени в оригиналната опаковка/кашон, след заявено по телефон/имейл/чат желание за връщане и съгласуване с наш представител, за сметка на клиента.

Височинно регулируеми основи и плотове към тях

- Връщат се само в разглобено състояние, опаковани в оригиналната опаковка/кашон, както е получено, за сметка на клиента.

Аксесоари

- Връщат се само в разглобено състояние, опаковани в оригиналната опаковка/кашон, както е получено, за сметка на клиента.

Гаранционен срок

- Гаранционния срок на нашите ергономични офис столове е от 3 до 7 години.

- Гаранционния срок за висучинно регулируемите основи е от 5 до 7 години.

- Гаранционния срок на аксесоари е от 2 до 3 години.

Рекламации

- Рекламации може да се предявяват на националния ни телефон, чат, имейла, посочен в сайта ни.
Обикновено изискваме снимки и/или, видео, удостоверяващи наличието на проблем.
- Понякога се налага артикулът да бъде доставен в шоурума ни в гр. София за инспектиране и отремонтиране.
Доставката с куриер е за сметка на клиента.
Връщането е за сметка на ChairPro.
Ако клиентът има възможност, може да донесе артикула със собствен транспорт в шоурума ни в гр. София

Монтаж

- Всички артикули се доставят в разглобено състояние. Изключение правят много малко артикули, в описанието на които това е отбелязано.
Монтажът като цяло не е сложен. Има инструкции за монтаж в опаковката на всеки артикул, а за височинно регулируемите основи има качени видеа в сайта ни, при изображенията към артикула.
- Предлагаме услугата монтаж, която трябва да се заяви предварително. Заплаща се допълнително.
Монтаж на стол над 240 лв - 90 лева.
Монтаж на стол до 240 лв - 60 лева.
Монтаж на бюро за София и Пловдив - 180 лева.

Пълна информация за условията ни може да прочетете на следните линкове:

Предпочитате обаждане?

+0700 10 750

Нека да работим заедно

Всичко започва с безплатна консултация, в която ще разберем от какво се нуждаете.

Свържете се с нас и ще получите отговор до 2 работни дни.

Защо да работите с нас? 

  • Офис дизайн и планиране на пространството

  • Управление на проекта

  • Бърза и безплатна доставка

  • Отстъпки при покупки на едро и гъвкаво ценообразуване

  • Висококачествени и комфортни мебели

  • Доставка и инсталация на мебелите 

  • Най-добрата гаранция на пазара