Delasport

Дизайнер: Helen Koss Interiors

Този проект бе изпълнен в тясно сътрудничество с нашите приятели и партньори Helen Koss Interiors. Прекрасните изображения дължим на фотографа Асен Емилов.

Как протече всичко

Получавайки 3D визуализациите, се запитахме дали е възможно толкова прекрасно и прецизно изпълнение в реалността, до последния детайл и акцент.

Предизвикателството беше в умелото съчетание на множество различни типове мебели в унисон с прогнозните бюджетни линии, без да се компрометира заложения дизайн - с меки и заоблени форми, дивани с бъбрековидна форма, ергономични работни столове в светъл цвят, акустични кресла с висок гръб, красиви посетителски и конферентни столове - всички съобразени с цветовата гама, бранд идентичността и изискванията за функционалност.

В конферентните зали използвахме моделът на Bejot Belt, както и Leaf на LD Seating. Включихме модулната система Fora от Bejot, акустични кресла Opera от Softline, a моделът ChairPro 1000 WH беше избран за работния стол на офиса. В помещенията за хранене и откритите външни пространства, заложихме на Pedrali с моделите Folk, Eliot и Dome.

Поради непредвидено забавяне на доставката на работните столове, осигурихме столове за временно ползване, като по този начин офисът стартира навреме.

Първоначално настанихме 192 човека, като към днешна дата работните места са вече 225.

Нашият процес на работа:

Още от самото начало ще Ви бъде назначен мениджър ключови клиенти, който ще наблюдава процеса по обзавеждане на офиса. Може да ни се обадите или да ни пишете, за да уговорим 30-минутна, безплатна консултация, през която ще изслушаме от какво се нуждаете и ще решим заедно как да стартираме планирането на бъдещото Ви работно място.

01

Дизайн и планиране на Вашия проект. 

02

Управление на проекта. 

03

Координиране на поръчките.

04

Доставка и сглобяване. 

05

Ремонт и гаранция.

Предпочитате обаждане?

+0700 10 750

Нека да работим заедно

Всичко започва с безплатна консултация, в която да разберем от какво се нуждаете.

Свържете се с нас и ще получите отговор до 2 работни дни.

Защо да изберете нас? 

  • Офис дизайн и планиране на пространството. 

  • Управление на проекта. 

  • Бърза и качествена доставка. 

  • Отстъпки за поръчки на едро и гъвкаво ценообразуване. 

  • Висококачествени и комфортни офис мебели. 

  • Доставка и монтаж. 

  • Най-устойчивата гаранция, предлагана на пазара.