Общи Условия
 

Настоящите "Общи условия" са валидни и приложими само за клиенти на онлайн магазина на ChairPro, намиращ се на www.chairpro.bg

"Чеърпро Европа" ООД (наричана по-долу за краткост ChairPro) е фирма, предлагаща широк асортимент от офис столове, офис мебели, мебели за дома, градински мебели и др. Актуална информация за поддържаните и предлагани услуги потребителите могат да намерят в интернет страницата на ChairPro - www.chairpro.bg или на националния телефон за информация и поръчки 0700 10 750.

 

I. Общи положения

1. Общите условия на ChairPro се прилагат за сделките между фирмата "Чеърпро Европа" ООД и всички нейни клиенти – физически и юридически лица по повод предлаганите от ChairPro стоки и услуги, освен ако прилагането им не е изключено изрично с писмен договор.

2. "Общите условия" започват да действат, считано от най-ранното от настъпилите събития: а) отправяне на оферта от страна на ChairPro; б) заявяване на стока или услуга от Клиента; в) сключването на индивидуален писмен договор, който не изключва прилагането на "Общите условия"; г) настъпване на друго релевантно обстоятелство. За избягване на всякакви съмнения се счита, че "Общите условия" започват да действат не по-късно от момента на предаване на стоките/услугите на Клиента.

3. В случай, че отделни клаузи на "Общите условия" станат изцяло или частично недействителни, в това число в разрез с повелителни норми на действащото законодателство, недействителността им не засяга валидността на останалите условия или обвързващата им сила. Страните ще предоговорят, с добра воля, условията на всяка недействителна клауза, а при невъзможност за постигане на съгласие, същата ще бъде заменена по право от съответната повелителна правна норма.

 

II. Oбработване и съхраняване на лични данни

Осъщестявайки поръчка на www.chairpro.bg, Вие се съгласявате, че Вашите лични данни ще бъдат обработени и съхранени от фирма „Чеърпро Европа“ ООД във връзка с изпълнението на направената от Вас поръчка, явяваща се и като договор между Вас от една страна, и ChairPro, от друга.

Всички Ваши данни са 100% защитени чрез криптирана връзка (SSL сертификат) и не могат да бъдат достъпни за други лица освен администраторите на ChairPro.

Можете да оттеглите Вашето съгласие за съхранение и обработване на личните Ви данни по всяко време. В случай на отказ, веднага след изпълнието на Вашата поръчка ще заличим всички Ваши лични данни от нашата система (име, данни за местонахождение и телефонен номер). Най-лесно този отказ можете да направите като се свържете с нас на info@chairpro.bg или телефон 0700 10 750.

Във връзка със законосъобразността на обработването и съхраняването на личните данни, при направата на поръчка трябва да заявите, че имате навършени 16 години. 

С цел да улесним евентуална Ваша бъдеща покупка на www.chairpro.bg, то ние ще съхраним добросъвестно и защитено вашите лични данни за постоянно или докато не получим от Вас отказ за тяхното съхранение.

Уведомяваме Ви, че освен за осъществяването на Вашата поръчка, Ваши данни могат да бъдат използвани от ChairPro и за осъществяване на последващ контакт с Вас, както и за бъдещи маркетингови кампании. Можете да възразите срещу това, като не отмятате тикчето „Абонирай се за нашия бюлетин със специални оферти и намаления“ при направата на поръчка.

По всяко време можете да се свържете с нас чрез имейл или телефон за да получите от нашият екип писмена информация дали и как се обработват Ваши лични данни. За целта е нужно да се индентифицирате чрез две имена, имейл от който е направена поръчката, телефон от поръчка и артикулите, които сте поръчали. 

 

III. Доставка

Поръчаните от Клиента продукти ще бъдат доставени на посочения от него адрес от куриерска фирма "OK Експрес" - www.okexpress.bgКуриерът доставя стоките до адрес, без качване по етажи. Индивидуална уговорка може да се направи предварително с помощта на наш сътрудник. 

- Столовете се доставят разглобени, във фабрична опаковка с инструкции за монтаж.

- При възникнали въпроси и затруднения свързани с монтажа, Клиентът може да получи съдействие на телефон 0700 10 750.

- При получаване на стоките чрез куриер, Клиентът е длъжен да провери количеството и състоянието на получените артикули. В случай на констатирани неточности, Клиентът има право да откаже получаването им. 

- Възможно е стоки, посочени като налични на склад на сайта www.chairpro.bg да са с изчерпана складова наличност. В такива случаи екипът на ChairPro ще информира предварително Клиента по телефона или чрез електронна поща (ако не бъде открит при позвъняване) за очакваните срокове за доставка.

- ChairPro не отговаря за неизпълнение на сроковете по доставката, причинено от форсмажорни обстоятелства. При такъв случай, Клиентът няма право да отменя приемането на доставки, извършени със забавяне.

 

IV. Срокове за доставка

1. За поръчки с потвърдена наличност и / или успешно плащане:

     - Поръчки, направени до 12:00 ч. в работни дни се доставят в рамките на следващия работен ден - за всички областни градове на страната. 
     - Поръчки, направени след 12:00 ч. в работни дни се доставят в рамките на 2 работни дни за всички областни градове. 
     - За всички останали населени места поръчките се доставят в рамките на 3-7 работни дни след потвърждение на поръчката.

В случай на промяна на срока за доставка по дадена поръчка, Клиентът ще бъде уведомен с телефонно обаждане или електронна поща (ако не бъде открит при позвъняване).

2. Продукти с удължен срок на доставка или изработка

Някои продукти на уебсайта www.chairpro.bg са с удължен срок на доставка. В описанието на тези продукти се съдържа информация за конкретните срокове на доставка, като най-често те са между 15 и 30 работни дни.

2. Експресна доставка за град София

Предлагаме възможност за експресна доставка в рамките на град София. Цената за експресна доставка може да варира спрямо количеството артикули и адреса за доставка, затова се прави индивидуална оферта за всяко запитване.

 

V. Цени за доставка:

Столове:

1. Цена за доставка до адрес на клиента за поръчки на обща стойност над 100 лв с ДДС:

   а) за столове в разглобен вид, във фабрична опаковка - безплатна доставка;

   б) за столове сглобени след предварителна заявка, Клиентът заплаща такса монтаж съгласнo Раздел III по-долу допълнително за всеки сглобен стол. 

2. Цена за доставка до адрес на клиента за поръчки на обща стойност под 100 лв. с ДДС:

   а) за столове в разглобен вид, във фабрична опаковка - Клиентът заплаща такса доставка в размер на 7 лв. с ДДС.

   б) за столове сглобени след предварителна заявка, Клиентът заплаща такса монтаж от 18 лв. с ДДС за всеки сглобен стол. 

Мебели:

Поради големия диапазон в габаритите на продуктите от категория Мебели, всеки клиент получава индивидуална оферта за цена на доставката спрямо поръчаните от него продукти и адрес за доставка. 

 

VI. Цени за монтаж

Монтаж на столове:

   - 18 лв. с ДДС за монтаж на всеки стол, чиято единична стойност е под 240 лв. с ДДС

   - 25 лв. с ДДС за монтаж на всеки стол, чиято единична стойност е над 240 лв. с ДДС

Монтаж на корпусна мебел:

Всеки клиент получава индивидуална оферта за монтаж на изделията спрямо количеството и вида на изделията, които иска да закупи.

 

VII. Плащане

Клиентът заплаща на ChairPro стоките по цени, в сила към датата на извършване на продажбата или по други цени, изрично и предварително писмено договорени между страните. Клиентът се съгласява, че ChairPro може да променя едностранно обявените цени на стоките, като промяната влиза в сила незабавно след уведомяването, което се счита за извършено чрез обявяването на новите цени в интернет страницата на ChairPro. Вече потвърдените поръчки за доставка на стоки се заплащат по цени, действащи към момента на потвърждаване на поръчката.

Предплащане на персонализирани и неналични артикули

При поръчка на стоки неналични на склад или такива изискващи персонализация като избор на цвят, материя, размер и други приложими към тях опции, е необходимо предплащане в размер на 50% от стойността на стоката с ДДС. Неналичните на склад артикули са тези, за които в характеристиката им пише срок за доставка повече от 3 работни дни. 

Поръчаните продукти от ChairPro.bg можете заплатите по един от следните няколко начина:

  • Наложен платеж

При избор на този метод на плащане, сумата по Вашата поръчка ще заплатите директно на куриера при получаване на доставката.

В случай, че избраните от Клиента продукти са на стойност над 1 000 лв. с ДДС или са с доставка от 15 или повече работни дни, е необходимо предварително заплащане на цялата сума чрез един от другите методи за плащане. 

  • Онлайн плащане с дебитни и кредитни карти      

Можете да заплатите поръчаните продукти чрез системата за онлайн разплащания (виртуален POS терминал) на уебсайта ни. За целта е необходимо да притежавате една от следните видове дебитни или кредитни карти, поддържащи онлайн разплащания: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron или Borika (издадени от която и да е Българска банка). При избор на този метод на плащане, ще бъдете прехвърлени към страницата на виртуалния терминал на сайта на "Борика" - www.borica.bg, където е необходимо да въведете данните на картата, с която желаете да платите. След извършване на плащането, ще бъдете прехвърлени отново в страницата на ChairPro.

  • ePay.bg     

Ако притежавате регистрация в платформата Epay.bg, можете да платите своята поръчка чрез нея. При избор на този метод на плащане, ще бъдете прехвърлени към страницата на Epay.bg, където трябва да въведете потребителското си име и парола, и да потвърдите плащането, след което ще бъдете върнати в страницата на ChairPro.

  • Банков превод   

При избор на този метод  е необходимо да извършите банков превод към сметката на ChairPro. При извършване на поръчка, ще получите имейл с банковите данни на ChairPro. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода.

  • PayPal     

Ако притежавате дебитна или кредитна карта, можете да платите своята поръчка и през системата на PayPal.com. При избор на този метод, ще бъдете прехвърлени към страницата на Paypal.com, където трябва да въведете потребителското си име (имейл адрес) и парола, и да потвърдите плащането, след което ще бъдете прехвърлени отново в страницата на ChairPro. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на потвърждение от PayPal.

  • Плащане на каса в шоурум - в брой или с кредитна / дебитна карта

Можете да посетите нашият шоурум на адрес: гр.София, бул. Цариградско шосе 149, където освен да тествате някой от близо стоте изложени модела, имате възможност да заплатите Вашата поръчка на място. Плащане може да се направи както в брой, така и чрез дебитна или кредитна карта.

 

VIII . Рекламации

1. Рекламация:

- Рекламация за липси и други явни недостатъци могат да бъдат предявени при приемане на стоките от Клиента. В противен случай, стоките се считат за приети. 

- Рекламация за дефект на стоката при наличие на нормални експлатационни условия може да бъде предявена и в рамките на гаранционния срок на конкретния продукт. На сайта ChairPro.bg са описани гаранционните срокове на всички предлагани продукти.

В случай на своевременна, точна и основателна рекламация за недостатъци, ChairPro предприема необходимите действия, съгласно действащото законодателство.

- При липси или видими недостатъци на закупените от Клиента продукти, установени при получаването им - ChairPro изпраща липсващите елементи или дефектни частти за своя сметка.

- При появил се дефект в продукта по време на нормални експлотационни условия до изтичане на гаранционния ѝ срок, Клиентът е длъжен да уведоми веднага служител на ChairPro. С цел отстраняване на получилият се дефект, Клиентът трябва за своя сметка да изпрати дефектиралият продукт за отстраняването на проблема на адрес: град София, бул. Цариградско шосе 149. От друга страна, транспортните разходи по връщането на отремонтирания продукт от ChairPro към Клиента са за сметка на ChairPro.

- Ако Клиентът не желае да изпрати дефектиралият продукт, може да заяви посещение от екип на ChairPro, който да извърши подмяната на дефектиралите части срещу заплащане за посещение или сам да извърши подмяната с предоставени от ChairPro безплатни резервни части. Услъгата "Посещение на място" се предлага за територията на град София. Посещението на наш сервизен екип се заплаща 50 лв без ДДС /60 лв с ДДС/. 

Рекламации за недостатъци, които не е било възможно да бъдат установени в момента на доставката, могат да бъдат предявени в сроковете съгласно българското законодателство. При наличие на рекламация, Клиентът трябва да подаде сигнал устно или писмено на тел. 0700 10 750 или на info@chairpro.bg.

При подаване на рекламация Клиентът задължително прилага и документите, на които се основава рекламацията:

- касова бележка или фактура 
- снимков материал 
- други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното 

Вследствие на рекламацията ChairPro регистрира и предприема необходимите действия съгласно действащото законодателство. В случай, че Клиентът не предяви рекламация пред ChairPro в законовите срокове, то това се приема за одобрение на стоките.

За стоките, за които има търговска гаранция, рекламациите се удовлетворяват в съответствие с условията на гаранцията.

За "Гаранционна карта" / "Гаранция" на закупените от ChairPro продукти се счита хартиената фактура, която всеки Клиент получава при получаване на стоките.

 

2. Връщане на стока:

Според Закона за защита на потребителите Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от поръчания продукт в срок от 14 дни, считано от датата на получаването му. Единственото задължително условие в този случай е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. В този случай разходите по доставката са за сметка на Клиента. При неизпълнение на тези условия, ChairPro си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

След приемане на върнати стоки в срок и прегледа им, стойността им се възстановява на Клиента в пълен размер не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Клиентът е заявил връщане на стоката. Всеки Клиент е длъжен да съхранява получените от ChairPro продукти, тяхното качество и безопасност до момента на връщането им на ChairPro.

 

IX. Отговорност

1. ChairPro не отговаря за вреди, причинени умишлено или при груба небрежност, или вреди причинени при нарушение на договорно задължение. ChairPro носи отговорност само за преките вреди от доставката. В случай на забава за доставка, отговорността на ChairPro не може да надвишава 10 % (десет процента) от стойността на доставката, съгласно издадената фактура.

2. ChairPro не носи отговорност за забавено приемане или необоснован отказ за приемане на стоки от Клиента. При забава за приемане и/или необоснован отказ за приемане на стоки, Клиентът не се освобождава от задължението си за заплащане на доставените му стоки. Клиентът заплаща на ChairPro всички произтекли разходи от неоснователния отказ и/или забава за приемане на стоките, включително но не изчерпателно разходите за тяхното съхранение и транспортиране.

3. Клиентът няма право да прихваща свои вземания с вземания на ChairPro, освен ако същите не са предварително договорени и изрично писмено признати от ChairPro.

4. В случай на забавяне на плащане, Клиентът дължи на ChairPro неустойка в размер на 0,5 % (нула цяло и пет десети процента) от стойността на дължимата сума за всеки ден забавяне до окончателното й изплащане, освен ако страните писмено не са уговорили помежду си друга неустойка. Това не лишава ChairPro от правото да претендира реално претърпените вреди, надвишаващи размера на неустойката. Клиентът заплаща и всички разходи, свързани със съдебното и/или извънсъдебното събиране на вземанията. Плащания, извършени в брой на представители на ChairPro имат погасителен ефект само когато съответният представител разполага с изрични правомощия за получаване на плащания. В случай на забава за плащане на дължими суми с повече от 20 (двадесет) календарни дни, ChairPro има право да прекрати чрез отправяне на писмено предизвестие с незабавно действие, всички преференциални условия, в полза на Клиента, ако са уговорени такива, в това число търговски отстъпки и др., както така и по своя преценка да прекрати едностранно договора.

5. ChairPro може да предостави правото на Клиента да прави заявки и да получава доставки без оглед на падежите на плащанията по вече издадени фактури, като във всеки един период от време сумата на доставените, но все още незаплатени стоки от Клиента не може да надхвърля изрично посочената сума, която страните наричат помежду си и приемат за “стоков кредитен лимит”.

6. При надхвърляне на стоковия кредитен лимит, ChairPro има право да откаже или забави изпълнението на текуща заявка за определен от него срок, в който Клиентът трябва да извърши плащания по предходни доставки, така че да попадне в рамките на стоковия кредитен лимит. ChairPro има право да откаже или забави изпълнението на текуща заявка за определен от него срок и в случаите, когато е налице забава в плащането на вече извършени доставки, независимо дали е достигнат стоковия кредитен лимит или не.

7. В случай, че ChairPro и Клиентът постигнат съгласие за отложено плащане, с оглед точното и добросъвестно изпълнение на задълженията на Клиента за заплащане в срок да доставените му стоки, да поиска от Клиента да предостави гаранции на ChairPro гаранции и/или обезпечения за добро изпълнение, които могат да бъдат под различна, предвидена в действащото законодателство форма – запис на заповед, банкова гаранция, залог и др. подобни, съобразно договореното и за сума равна на задължението.

 

X. Гаранция

Стоките се доставят с качество и с опаковка, според действащите изисквания за съответния вид стока.

Съгласно ЗЗП, всички продукти имат минимум 2-годишна Законова гаранция. Някои от продуктите имат и по-дълга гаранция, като в продуктовата страница на всеки артикул е изрично упоменато за периода на гаранция на всеки продукт. Издадената от ChairPro фактура има ролята на гаранционна карта. Гарационна карта може да се издаде и допълнително - при изрично поискване от Клиента. Затова, моля, пазете вашата фактура.

Клиентът се задължава да използва стоките в съответствие с тяхното предназначение и спазвайки точно предоставените му инструкции за употреба (ако такива инструкции съществуват).  Използването, третирането, обработването (ремонта) на стоките от Клиента се осъществява за негов риск. ChairPro не носи отговорност за съответствието на доставените стоки с целите, за които Клиентът възнамерява да ги използва, нито за вреди, от какъвто и да било характер, които могат да възникнат като следствие от обработването/ремонта, които Клиентът самоволно е предприел.

Предлаганите от ChairPro стоки са с ниво на безопасност, съгласно действащите норми за безопасност, инструкции за експлоатация и всяко друго писмено указание, дадено от производителя на конкретната стока. ChairPro не носи отговорност за спазването от страна на Клиента на приложимите изисквания за безопасност и екологични норми.

ChairPro не отговаря за неизпълнение в широк смисъл, причинено от форсмажорен случай (непреодолима сила, случайно събитие или друго обстоятелство извън контрола на ChairPro). При форсмажорен случай, Клиентът няма право да отменя/отказва приемането на доставки, извършени със забавяне.

Клиентът има право да даде на ChairPro разумен срок за изпълнение, след изтичането на който, при липса на изпълнение, има право да откаже доставката и/или да прекрати договора чрез отправяне на писмено предизвестие с незабавно действие.

Собствеността на стоките преминава върху Клиента с пълното изплащане на всички суми, дължими от Клиента, с оглед на отношенията му с ChairPro.

 

XI . Поръчки и специални индивидуални оферти

Поръчка/заявка на Клиента става обвързваща за ChairPro, само ако:

- е осъществена чрез поръчка на сайта www.chairpro.bg, писмено чрез имейл на info@chairpro.bg, направена през платформата EMAG.bg или на телефон 0700 10 750,

- е потвърдена от ChairPro в писмена форма, по телефон или чрез извършване на доставка в съответствие на поръчката.

Специалните индивидуални оферти на ChairPro са обвързващи до изтичане на определения в тях срок. Условията по офертите са конфиденциални и се отнасят само и единствено до Клиента, за когото е изготвена. Всякакви устни договорки, включително такива между Клиента и служители на ChairPro, имат сила единствено след надлежното им писмено потвърждение чрез имейл от страна на ChairPro към Клиента.

 

XI. Други разпоредби

1. Настоящите Общи условия могат да бъдат променяни или допълвани едностранно от ChairPro, като промените се обявяват в Интернет страницата на ChairPro - www.chairpro.bg. Датата на влизане в сила на промяната/допълнението се указва изрично, в случай че е различна от датата на обявяване в Интернет страницата на ChairPro.

2. Търговските условия на Клиента не са приложими за ChairPro, освен ако страните не уговорят писмено друго.

3. В уредените с тези общи условия случаи на прекратяване на договора, прекратяването има действие за напред и не засяга стоките, които са приети от Клиента преди датата на получаване на известието.

4. Съдебните спорове се уреждат пред родово компетентния съд в град София.

5. За неуредените в тези Общи условия въпроси се прилага действащото българско законодателство.

 

Шоурум столовеШоурум съпортШоурум работно времеШоурум паркингШоурум метро
Тестване на мястоПрофесионална консултацияУдобно работно времеБезплатен паркингМетростанция наблизо
Голям избор от столове,
които можете да
тествате при нас
Нашите служители ще
Ви помогнат да изберете
най-подходящите офис мебели
Пон - Пет: 09:00 - 18:00
Събота: 10:00 - 16:00
Безплатен паркинг за
всички наши клиенти
Само на 200 м. от станция
"Интер Експо Център"
на бул."Цариградско шосе"