Рекламация и Връщане на стока
 

Рекламация:

Рекламации за липси и други явни недостатъци могат да бъдат предявени при приемане на стоките от Клиента. В противен случай, стоките се считат за приети. В случай на своевременна, точна и основателна рекламация за недостатъци, ChairPro предприема необходимите действия, съгласно действащото законодателство, като транспортните разходи по връщането на стоката са за сметка на ChairPro.

Рекламации за недостатъци, които не е било възможно да бъдат установени в момента на доставката, могат да бъдат предявени в сроковете съгласно българското законодателство. При наличие на рекламация, Клиентът трябва да подаде сигнал устно или писмено на тел. 0700 10 750 или на info@chairpro.bg.

При подаване на рекламация Клиентът задължително прилага и документите, на които се основава рекламацията:

- касова бележка или фактура
- снимков материал
- други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното

Вследствие на рекламацията ChairPro регистрира и предприема необходимите действия съгласно действащото законодателство. В случай, че Клиентът не предяви рекламация пред ChairPro в законовите срокове, то това се приема за одобрение на стоките.

За стоките, за които има търговска гаранция, рекламациите се удовлетворяват в съответствие с условията на гаранцията. Гаранцията на закупените от ChairPro столове е копие на фактурата, която ще получите.

 

Връщане на стока:

Според Закона за защита на потребителите Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от поръчания продукт в срок от 14 дни, считано от датата на получаването му. Единственото задължително условие в този случай е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. В този случай разходите по доставката са за сметка на Клиента. При неизпълнение на тези условия, ChairPro си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

След приемане на върнати стоки в срок и прегледа им, стойността им се възстановява на Клиентав пълен размер не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Клиентът е заявил връщане на стоката. Всеки Клиент е длъжен да съхранява получените от ChairPro продукти, тяхното качество и безопасност до момента на връщането им на ChairPro.

Шоурум столовеШоурум съпортШоурум работно времеШоурум паркингШоурум метро
Тестване на мястоПрофесионална консултацияУдобно работно времеБезплатен паркингМетростанция наблизо
Голям избор от столове,
които можете да
тествате при нас
Нашите служители ще
Ви помогнат да изберете
най-подходящите офис мебели
Пон - Пет: 09:00 - 18:00
Събота: 10:00 - 16:00
Безплатен паркинг за
всички наши клиенти
Само на 200 м. от станция
"Интер Експо Център"
на бул."Цариградско шосе"