Артикули 11 до 20 от 156 общо

Задай Възходяща Посока
Страница:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

„Ако е правилният стол, не се изисква много време да усетиш комфорта!“

Робърт Де Ниро

 

„Маса, стол, фруктиера и цигулка… Какво повече ти трябва, за да си щастлив?“

Алберт Айнщайн

 

„Тревоженето е като люлеещ се стол – движи ви, но не ви води доникъде.“

Глен Търнър - спортист

 

„По дяволите! Аз съм стар човек, на 70 съм. Би трябвало да си седя на моя люлеещ се стол и да гледам залеза“.

Емет Уолш - актьор

 

„Обичам да бъда предизвикван и никога не сядам удобно на стола на посредствеността“.

Джейми Камил - актьор

 

„Къща, която не разполага с уютен стол, е сякаш без душа“

Мей Сартън - поетеса

 

„Жените имат любима стая, а мъжете – любим стол“.

Бърнард Уилямс – философ

 

„Скулптурите не принадлежат на ежедневието, така както една маса или стол например“.

Антъни Каро – скулптор

 

„Всичко, което някога съм писал, е било в една и съща стая, на един и същи стол“

Алън Гарнър – писател.

 

 

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

Основната пречка на съвременния човек е прекалената му заетост и невъзможността му да се справя с многобройните си задачи, които понякога вървят успоредно. Много често сутрин нямаме желание да се захващаме с ангажиментите си, които са се наредили на опашката. Друг път сме прекалени оптимисти и от сутринта вярваме, че всичко ще е наред, а накрая на деня сме силно разочаровани, че не сме свършили и 40% от заданията. Къде е разковничето?

 

1.Планирай в началото и в края на работния ден!

Много пъти, захващайки се за най-спешното, изпускаме най-важното. Затова е хубаво сами да прецизираме приоритетите си и в началото на деня да отбележим какви са главните ни цели и да балансираме около тях.

Вместо да губим повечето си време в изчитане на имейли (според изследване прекарваме 13 часа седмично в четене на имейлите), просто да разпределим тази дейност между отделните по-важни и да четем на етапи.

В края на деня е хубаво да планираме за следващи ден. Така си правим сами резюме какво сме свършили и къде не сме предвидили времето си достатъчно добре.

 

2.Фокусирайте се върху 3 важни задачи за ден!

Запишете трите си най-важни задачи в началото на плана за деня и циркулирайте всичките си дейности около тях! Така няма опасност да изгубите време около нещо по-маловажно. Така ще имате и лично удовлетворение всеки ден. Според изследване хората хабят цели 2 часа, за да се възстановяват от разсейващи фактори.

 

3.Направете първо най-досадните си задачи!

Обикновено най-досадните задачи са най-важните. Затова ги избягваме цял ден и ги отлагаме, поради което може да се наложи да стоим в офиса и след работно време. А това е нездравословно. След като свършите „черната работа“, останалото ще ви се стори като песен и ще се справите с него изненадващо бързо.

 

4.Разделяйте дейността си на времеви блокове!

Доказано е, че в рамките на 90 минути можем да бъдем максимално съсредоточени и продуктивни. Разделете задачите си в 90-минутни времеви периоди, в които не правете нищо друго, освен главната си цел и се концентрирате изцяло в нея! Разбира се, можете да ставате от компютъра за 10-тина минути за раздвижване, но не правете прекалено дълги паузи и не губете логическата нишка на задачата!

 

5.Не на мултитаскинга!

Според изследване на Мичиганския университет, продуктивността ни спада с 40%, ако се опитваме да вършим две или три задачи едновременно. Не го правете! Съсредоточете се върху номер едно!

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

Кръстът е най-ранимата област в човешкото тяло, защото е и най-подвижната част на гърба и носи по-голяма тежест. Най-често болките в него идват от проблемите с мускулите на гърба или от самия гръбначен стълб. А дотам се стига по няколко причини – наднормено тегло, бременност, прекалено статично положение, неправилно седене или пък прекалено стоене прав.

 

  • Хубаво е да не ползваме за дълго ниска мебел. Тя води до напрежение в областта на кръста. Не са удобни особено при изправяне от седнало положение.

 

  •  Ако шофираме често и дълго, е хубаво да променяме от време на време позицията на седалката си напред и назад, нагоре и надолу. Така избягваме статичното положение и обездвижването.

 

  • Липсата на лумбална опора може да доведе до трайни увреждания. Когато няма подкрепа за кръста, това увеличава напрежението в  него и тежестта пада основно там, което се натоварват максимално мускулите.

 

BAS системата(Автоматична поддържаща система за гърба) на новото поколение ергономични столове ErgoPro SE оптимизира максимално подвижността на тази част от тялото. Тя позволява на седящите до 10 градуса завъртане в горната част на гърба и до 15 градуса автоматично завъртане в областта на талията.

Тази автоматична поддържаща система за гърба позволява на стола да адаптира автоматично към теглото на седящия и позицията му на седене, както и към ъгъла му на накланяне. Най-важното е, че тази система ще помогне на гърба ви винаги да намира адекватна опора в облегалката на стола. А това ще облекчи максимално кръста.

 

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

Традиционна мъдрост гласи: „Работата не трябва да е забавна. Ето защо се нарича работа.” Изследванията обаче показват, че този мрачен поглед е напълно погрешен.

Представете си, че се събуждате всяка сутрин с нетърпение да тръгнете към удоволствието, наречено работно място… Това може да стане реалност. Как? Като измисляте начини да се забавлявате с работа, без да пречите на самия работен процес.

Може би си мислите: „Бих искал да правя тези неща по време на работа, но не съм шефът“.

Ако това е ситуацията, в която се намирате, въоръжете се с всички доказателства, които показват, че забавлението на работното място прави служителите по-продуктивни и по-креативни. След това убедете шефа си да въведе някои от описаните  дейности на работното място.

Доказано е, че забавлението ни насърчава да подходим към възможностите вместо да се оттегляме, стимулира проучването, предизвиква чувството, че сме напълно погълнати от това, което правим.

Повечето хора ще прекарат една трета от живота си в работа. Ако не се забавляваме в офиса, определено трябва да започнем да търсим начини да променим това. Следващите идеи са добро начало. Вземете най-доброто от живота, като се забавлявате и в офиса!

 

  1. 1.     Декорирайте работното си място

Разрешаването на служителите да украсяват работното си пространство е чудесен начин за приповдигане на духа. Персонализирайте работното си пространство със снимки на семейството или домашните любимци, украсете със свежи цветя или с ярки жизнерадостни цветове!

  1. 2.     Всеки трети четвъртък от месеца е ден за бар

На третия четвъртък от месеца се съберете с колегите отидете в бар. Отпразнувайте постиженията, годишнините, рождените дни или просто си потърсете повод!

  1. 3.     Организирайте си мини спортни турнири

Поставете баскетболен обръч на паркинга и започнете турнир за служителите по време на обедната почивка. А защо пък да не си направите състезания с офис столове. Всички ще се забавляват, ще станат по-добри отборни играчи и дори ще се упражняват в това.

  1. 4.     Пробвайте с йога за смях

Доброволният смях осигурява същите физиологични и психологически ползи като спонтанния смях. Организирайте си йога сесия за смях преди всяка среща, за да намалите нивото на стрес и да имате по-продуктивни контакти, които генерират много творчески идеи.

  1. 5.     Направете си стена на славата

Определете стена в офиса като “Стената на славата”. Декорирайте я с награди, благодарствени бележки от клиенти, изрезки от новини за успехите на вашата компания и т.н.

  1. 6.     Създайте си „Дъска за хумор“

Внесете повече хумор на работното място, като започнете от „Дъската за хумор“. Накарайте служителите да потърсят карикатури и вицове, които ще ги накарат да се забавляват при обстоятелства, които причиняват негативност или конфликт в офиса. Започвайте с празна дъска всека понеделник.

Запазете всички стари карикатури и шеги и ги поставете в лексикон, който да подарите на служителя, който прави най-много, за да насърчава доброто настроение на работното място.

  1. 7.     Направете си „звънец за успех“

Някои компании разполагат със „Звънец за успех“, ситуиран на достъпно място в офиса. Когато някой колега помага на клиент или прави нова продажба, непременно се сигнализира чрез него.

  1. 8.     Правете си вечери за пица или сладолед

Събирайте се за хапване на пица и сладолед всеки път, когато бъде постигната важна цел.

  1. 9.     Създайте си стена за снимки на служителите

Определете стена в офиса и я напълнете със снимки на служителите. Можете да си изберете и теми. Например един месец колегите да си носят снимки от ранно детство, друг месец да се закачат сватбени снимки и т.н.

10. Решавайте загадки

Високотехнологична компания в Рестън, Вирджиния, публикува загадка в своя седмичен бюлетин. Първият човек, който отговори правилно, получава малък подарък на стойност 5 долара. Представител на компанията споделя: „Всички в офиса с нетърпение очакват да видят загадката. Това е голям хит! ”

11. Празнувайте рождените дни на служителите

Превърнете в традиция празнуването на рождени дни! Вземете торта и сладолед и събирайте пари за голям и хубав подарък.

12. Празнувайте служебните годишнини на служителите

Отбелязвайте годишнината на всеки служител в компанията, като му подарете  малък подарък или ваучер.

13. Пускайте музика

В Microsoft пускат музика в 15:00 часа, когато енергията на всички започва да спада. Някои хора стават и танцуват и всички пляскат, когато песента свърши.

14. Устройте си стая за игри

Сложете игри в стаята за почивка. Вземете маса за пинг-понг или играйте шах. Можете дори да имате общ пъзел, върху който колегите да работят докато си пият кафето.

Публикувано в Полезни статии By ChairPro Bulgaria

 

Тествайте най-доброто за опорно-двигателния си апарат по време на работа и потърсете съвет от специалистите на ChairPro!

Всеки работен ден от 11:00 часа до 15:00 часа на партера на The Mall, точно срещу главния вход, ще можете да тествате ергономичните офис столове от линиите ни ChairPro и ErgoPro. Ще се запознаете с технологични иновации, които ви помагат да седите правилно по време на работа и оптимизират работния процес. Ще получите и съвет от наш експерт чрез насоки за здравословна работна атмосфера.

 

Публикувано в Полезни статии By ChairPro Bulgaria

В съвременния свят все повече хора започват да работят от вкъщи, освен обичайните фрийлансъри и предприемачите със стартиращ бизнес. А и съвременната дигитализация и глобални връзки позволяват на хората все повече да работят от дома. Освен това, работата в домашни условия е атрактивна, защото позволява сами да разпределяме свободно си време, да прекарваме допълнителни часове със семейството си и като цяло да се радваме на повече  свобода.

Така домовете ни се превръщат в новите офис пространства. За да бъдем максимално продуктивни и здрави, вкъщи също трябва да се съобразяваме с основните ергономични принципи.

Обикновено стаята, в която работим, е уютна и приятна, по наш вкус. Но въпреки това, ако пространството не е организирано по ергономичен начин, това може да доведе до здравословни проблеми.

Добре е да си осигурите отделна, изолирана от шум стая. Но функцията ѝ също е от значение. Ако извършвате работните си задължение в спалнята, бихте могли да навредите на съня си. Как? Ами мозъкът ви ще започне да свързва спалнята с работа и ще ви държи в будно състояние, когато реално е време за почивка.

Също така трябва да се обърне внимание на разположението на мебелите, компютъра, мястото за сядане или изпълнение на задачите, както и на осветлението. Височината на екрана на вашия компютър или лаптоп е добре да бъде малко под или малко над височината на очите ви, с подходящ наклон за оптимално гледане.

Обърнете внимание на стола, на който седите. Ако обичате да работите, излегнати на дивана и с лаптоп на колене, то това със сигурност ще навреди на вашия гръб, стойка и врат. Най-добрият вариант да се чувствате удобно и комфортно, е да си осигурите стабилен и ергономичен стол, дори и вкъщи. Това е от изключително значение, за да може да нагласяте височината на седалката, да имате добра опора за кръста и да си осигурите прав ъгъл при свивката на коленете. Столът трябва да е с мека седалка и заоблен край, за да не се притискат долните крайници и да не се появяват затруднения в кръвоснабдяването им. Липсата на подлакътници и бюро отпред (докато седим на дивана) ще предизвикат бързо болка в китката, която управлява мишката в този момент под възможно най-неправилния ъгъл. Да не говорим, че не съществува никаква лумбална опора и такава за врата, което автоматично води до схващания и болки.

Ергономичният стол ще ви помогне да намалите напрежението. Напрягането на мускулите на гърба и раменете причинява поредица от проблеми, които човек първоначално не усеща в домашна обстановка. Затова се уверете, че се чувствате комфортно и се старайте да оптимизирате максимално вашия дом, ако го използвате като работна среда.

Инвестицията в ергономичен стол би подобрила вашата продуктивност и здраве. Може да разгледате подходящи предложения сред линиите ERGO JOY, ЕRGOPRO SE и ERGO LUX, които са съобразени с най-модерните ергономични изисквания по време на работа.

Публикувано в Полезни статии By ChairPro Bulgaria

Oсновният процент от клиентите на масажни центрове страдат от проблеми с гърба. Обикновено са хронични болки в горната или долната част на гръбначния стълб. Най-чести причинители на този дискомфорт са неправилната стойка, вследствие на твърде дългото застояване пред компютъра и заседналия начин на живот като цяло.

Според кинезитерапевтката Деница Иванова от Центрове за масаж и кинезитерапия FIZ, тези проблеми са еднакво засегнати и при жени и при мъже. Просто никой не е застрахован.

Най-често в практиката на центъра идват клиенти с болки в горната част на гърба и/или кръста и болки във врата и раменете. „В някои случаи те са придружени с главоболие и световъртеж, изтръпване и болка в ръцете“, разказа специалистката. Не са малко и хората, които се оплакват от болки в кръста, придружени с изтръпване на краката.

С оглед на тези проблеми, един от съветите на специалистите по лечебни масажи е да се заложи на удобните ергономични столове, покрай което може да се повиши и работоспособността на служителите и мускулния тонус. „Престоят пред компютъра би бил значително по-приятен и не толкова натоварващ гърба, ако столът предлага регулиране на височината, опора в областта на кръста и подлакътниците“, споделят терапевтите.

Някои основни правила за правилно използване на стола, които екипът на Център FIZ дава, за да не се стига до болки и дискомфорт:

  • Желателно е да се става поне веднъж на всеки час;
  • Задължително е да има добро разпределение на тежестта на тялото по време на седене;
  • Стойката трябва да е правилна, с изправени рамене и в никакъв случай приведена напред;
  • Гърбът трябва да е стегнат и изправен;
  • Ходилата е добре да достигат до пода. В случай на невъзможност, е хубаво да има подложка, на която да се стъпи.

При стистемно неспазване на тези насоки, определени мускули в тялото се напрягат повече за сметка на други, които се деактивират. В резултат на това се появяват симптоми като болка, скованост и други сетивни дискомфорти.

Масажът има благоприятно въздействие върху стегнатите мускули, като ги отпуска и кръвоснабдява, но за трайна промяна е важна и двигателната активност. Кинезитерапия, комбинирана с масаж, спомага за възстановяване на мускулния тонус. Подобрява се подвижността на гръбначния стълб, като по този начин се релаксират свръхактивните (пренапрегнати) мускули и се тонизират (активират) неактивните.

В борбата с хроничните болки и тяхната превенция ChairPro препоръчва ергономичните столове от ново поколение ERGO JOY, ЕRGOPRO SE и ERGO LUX.

Публикувано в Полезни статии By ChairPro Bulgaria

Ергономичните столове се появяват като ответен отговор на болките в гърба и врата, които много служители изпитват, като се превръщат в технологична област, която бързо се развива.

Началото…

Полският биолог Войчех Ястржебовски създава термина "ергономия" през 1857 г. Получен от гръцките думи "ергон" (работа) и "номос" (природен закон), той използва думата в статия за списание "Природа и Индустрия", озаглавена "Ергономията в рисунки или теория за работата въз основа на природните закони". Постепенно ергономията се превръща в наука, която изучава човека и неговия труд, изследваща техническите аспекти на връзката между работниците, работната среда и взаимоотношението между тях.

Разработена през 50-те години на миналия век, науката, която стои зад ергономията, се прилага предимно за работниците в заводите, които са претърпели злополуки и наранявания. С навлизането на компютрите в офисите, дизайнерите на мебели започват да измислят нови концепции в тази област.

Първият ергономичен стол

През 1968 г. германецът Вилфред Дауфин е нает от британска компания, за да проучи влиянието на компютрите върху изискванията за офис мебели. Тъй като британската фирма не успява да се справи със задачата да адаптира мебели спрямо новите работни условия, Дауфин и съпругата му се заемат сами и основават собствена фирма. Те създават първия ергономичен стол. Той позволява на седящия да регулира височината на облегалката и седалката. Така пазарът за тези удобни регулируеми столове се появява за първи път в Германия, след което се разпространява в Европа и Съединените щати.

Развитие

През 80-те и 90-те години ергономичните столове отговарят на основните изисквания за по-здравословна стойка. В тях са включени колелца и лост за настройване на височината на седалката, отговорна за писане с изправена китка. Първите столове са с опростен дизайн и естетика, но отговарят на общите ергономични изисквания.

Съвременни ергономични столове

През първото десетилетие на новия век се появяват всякакви вариации на удобния стол. Дизайнерите започват да създават мебели за служителите, които по цял ден седят на компютъра си, а в свободното си време сърфират в интернет, пишат блогове и публикуват снимки. Типовете столове включват интересни вариации, като коленичещи, в които служителят седи с бедра под ъгъл от 60 до 70 градуса или такива под формата на топка или яйце, в които се говори по телефона или се работи на лаптоп с отпуснат гръб.

Ергономичните столове от ново поколение

В днешно време едно от постиженията на ергономичните модели е, че следват естествените движения на човешкото тяло, така че да се осигурява оптимална опора и снемане и на най-малкото напрежение в мускулите. Запознайте се с примери от линиите ни ERGO JOY, ЕRGOPRO SE и ERGO LUX, които отговарят на всички изисквания за ергономия от ново поколение.

Публикувано в Полезни статии By ChairPro Bulgaria

 

В днешно време ергономията е все по-търсена функция и задължително условие за работната среда. Някои производители са се съсредоточили в тази нужда толкова, че са заложили на постоянно усъвършенстване и все по-сигурно имитиране на собствените ни човешки движения с цел удобство. Dauphin е сред производителите, които предлагат уникални патентовани ергономични механизми. Те се характеризират с голяма свобода на движение и насърчават чести промени в позата. Dauphin са си поставили за задача да насърчават хората да заемат активна и изправена седяща поза. Ергономичните платформи на немския производител отговарят на изискванията за всяко специфично работно пространство и допринасят за здравословно, динамично и щадящо стойката седене.

 

Dauphin разработва 5 вида ергономични механизми, които отговарят на 4 вида ергономични концепции:

- Балансиращ - с автоматично накланяне на горната част на стола, която е максимално гъвкава за оптимален комфорт;

- Синхро-динамичен - осигурява отлична динамика благодарение на постоянното противодействие на облегалката по време на седене;

- Синхронен - веднага се адаптира към теглото на седящия;

- Автоматичен – променя се автоматично спрямо теглото на седящия и позволява лесна и гъвкава смяна на позицията.

Балансиращата и синхро-динамичната концепция са подходящи за ситуации с по-дълго прекарване на времето в офиса и постоянна работа, изискваща фокусиране. Примери за такъв тип офиси са банковите, застрахователните или клоновете на големи компании.

Синхронният и автоматичният подход са идеални за всякакви работни помещения, но и за такива с по-кратки периоди на седене. Такъв тип столове са за отворен тип офиси със споделена работна среда (co-working spaces).

 

Според четирите типа ергономични модели, Dauphin разработват и пет вида механизми.

1. SYNCRO-SMART-AUTOMATIC®

Това е синхронен механизъм с автоматично регулиране спрямо телесното тегло, който е идеален за споделени работни места.

Седалката и облегалката автоматично следят движенията на човека, който седи, осигурявайки оптимално синхронизирано движение. Противодействието на облегалката се настройва спрямо телесното тегло на седящия (тегло около 50-125 кг). Регулирането на дълбочината на седалките (6 см с помощта на плъзгане) позволява столът да се адаптира към индивидуалната дължина на бедрата на седящия.

Тази технологията е заложена в продуктовата линия Stilo на Dauphin.

2. SYNCRO-QUICKSHIFT®

Синхронен механизъм с бързо регулиране на противодействието на облегалката, който също е подходящ за по-динамична среда, като споделените работни офиси. Механизмът е лесен за използване с пълен набор от функции. Движенията на седалката и облегалката са хармонични и синхронизирани. Движението може да се заключи в 4 позиции. Седящият се възползва максимално от тройното регулиране на наклона на седалката, което насърчава здравословната изправена поза. Наклонът на седалката се регулира в три позиции (-1 ° / -3,5 ° / -6 °).

Тази технология ще намерите в следните продуктови линии на Dauphin: Lordo, Stilo, Kick-off, @Just magic2, TEC 24/7 adjust.

3. SYNCRO-DYNAMIC ADVANCED®

Синхронен механизъм с патентована компенсация на тежестта, за трайно балансирана седяща поза. Този вид механизъм е за универсална употреба, идеален за всички размери на тялото. Механизмът спомага за трайно балансирана и динамична седнала поза.

Технологията е налична в продуктовите линии: InTouch и Lordo

4. SYNCRO-ACTIV-BALANCE®

Синхронният механизъм е с автоматично регулиране на наклона на седалката и максимален диапазон на промяна на наклона на седалката и облегалката. Също както и предишния, може да се използва универсално и е идеален за всички размери на тялото и всякакви работни места.

Автоматичното накланяне на седалките насърчава изправено положение на гърба и в същото време дава възможност за максимално отпускане и възстановяване на междупрешленните дискове. Този механизъм разполага и с възможност за най-оптимален ъгъл на коляното и бедрото за по-добро кръвообращение. Позата, която столът позволява, спомага и за по-добро дишане.

Технологията е налична в продуктовите линии: Stilo, Shape mesh | mesh soft, Shape elan,Shape economy,Shape economy2,Shape comfort XT,Shape XP,Shape XTL,Shape executive,TEC profile,TEC classic,TEC profile/basic.

5. SYNCRO-3D-BALANCE®

Този синхронен механизъм е оборудван с автоматично регулиране на наклона на седалката, максимален диапазон на регулиране на наклона на седалката и облегалката и възможността за движение на рамото при цялата горна част на стола.  Той е идеален за всички размери на тялото и всякакъв тип работни места. Механизмът дава възможност за максимална триизмерна мобилност при седене, стимулирайки мускулите и кръвообращението и подпомагайки обмяната на веществата.

Механизмът е наличен в продуктовата линия Stilo, Shape mesh | mesh soft, Shape bionic, Shape economy2, Shape comfort XT, Shape XP, Shape XTL.

Всички столове Dauphin, които ChairPro предлага, могат да бъдат разгледани в нашия шоурум на бул. „Цариградско шосе“ 149. Очакваме ви!

Публикувано в Полезни статии By ChairPro Bulgaria

Как да се подготвим за офис среща с нов клиент?

Срещата с нови клиенти и партньори, които все още не познавате, винаги е едно ново предизвикателство. В тази статия ще ви запознаем с някои основни детайли, които е добре да вземете под внимание, когато очаквате такъв тип гости.

-          Доброто настроение и впечатление се създават още от вратата. Ако имате асистент/-ка, който или която да въведе вашия гост в офиса, това би бил най-добрият вариант. Всеки човек се чувства добре предразположен, когато знае и вижда, че е очакван и му се обръща необходимото внимание. Ето защо, когато имате среща с външен човек в офиса си, е хубаво да му създадете усещането, че е очакван и че внимателно сте се подготвили за срещата.

-          След като гостът влезе, той ще се радва да му бъде предложена вода (особено, ако е бързал преди това), кафе или чай. Хубаво е веднага да бъде поканен в помещението, в което ще се проведе срещата. Ако това не е възможно, то той трябва да бъде настанен удобно в приятна атмосфера, за да не превърнете чакането му на крак в тягостно изживяване. За големи или средни по големина офиси най-практичното решение са посетителските кресла и дивани, на които човек може да се настани комфортно и да си вземе минутка почивка. Както и да се адаптира към обстановката, за да се подготви за предстоящото запознанство.

-         Първото нещо, което трябва да направите при среща очи в очи, е да се ръкувате. За да „разчупите леда“ е добре да започнете с неформален разговор - дали е пътувал добре, дали лесно е намерил офиса или да го попитате просто как се чувства днес.

-          Още в началото на срещата, основно правило е да изключите мобилния си телефон и по време на срещата да не бъдете прекъсвани. Това е необходимо, за да обърнете внимание на вашия гост и да сте концентрирани в разговора. Гледането на екрана по време на разговора е абсолютно недопустимо. Това показва незаинтересованост и неуважение към събеседника.

-          Хубаво е в офиса си да имате закачалка, където гостът да постави връхната си дреха, или малка офис масичка за багажа, за да не го карате да държи чантата и връхната си дреха през цялото време в скута. Това води до неоткрит разговор и леко чувство за неудобство и потиснатост.

-         Винаги прави добро впечатление, когато предложите дребни сладки, соленки или бонбони, с които да почерпите госта си. Това означава, че сте се подготвили за срещата и правите всичко възможно той да се чувства добре.

-         От значение е столът, който ще предложите на госта си. Когато имате среща с партньор или клиент, е хубаво и вашият и неговият стол да са от един тип по отношение на модел и височина. Например кресла или посетителски столове, за да се създаде обстановка на равнопоставеност между събеседниците.

-         За да създадете приятна обстановка, трябва да сте сигурни, че температурата в стаята е приятна за всички – нито прекалено топла, нито прекалено студена. Ако имате съмнения относно това, е добре да попитате госта си, дали той би искал да се увеличат или намалят градусите.

Ако търсите подходящо решение за обзавеждане на чакални, фоайета и зали за срещи, екипът на ChairPro е насреща, за да отговори на запитванията ви и да намери най-подходящото решение.

Публикувано в Полезни статии By ChairPro Bulgaria

Артикули 11 до 20 от 156 общо

Задай Възходяща Посока
Страница:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Шоурум столовеШоурум съпортШоурум работно времеШоурум паркингШоурум метро
Тестване на мястоПрофесионална консултацияУдобно работно времеБезплатен паркингМетростанция наблизо
Голям избор от столове,
които можете да
тествате при нас
Нашите служители ще
Ви помогнат да изберете
най-подходящите офис мебели
Пон - Пет: 09:00 - 18:00
Събота: 10:00 - 16:00
Безплатен паркинг за
всички наши клиенти
Само на 200 м. от станция
"Интер Експо Център"
на бул."Цариградско шосе"