Артикули 1 до 10 от 156 общо

Задай Възходяща Посока
Страница:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

                                  

С годините тази тема губи популярност. Дори много футуристи сочат, че след години няма да има и офиси. Или помещенията, в които работим, ще наподобяват битова среда.

Но все още фактът, че се подчиняваме на бизнес етикета, ни издига в нечии очи,  вдъхва респект, показва уважение към бизнеса… Понякога дори се чувстваме така, сякаш костюмът ни дава суперсила и изведнъж ставаме по-уверени.

 

1.Професионално бизнес облекло.

Ритуалната същност на облеклото е била и ще си остане неразделна част от човечеството и едно от посланията, които отправяме към другите.

Мъже

Няма как да си на ръководна позиция, да ти предстои важна среща с непознати партньори и да не се облечеш в костюм. Той придава строгост, защото бизнесът е сериозна работа, където трябва да сме обективни. Неслучайно костюмите са все в тъмни цветове, като черно и сиво, защото тяхната неутралност и емоционална ненатовареност говорят за човек, който е над импулсивните и субективни настроения.

 Жени

Жените се изкушават да показват настроенията си чрез облеклото. А като се имат предвид и променливите емоции, желанието за пъстри, различни и предизвикателни облекла напира отвътре. Но няма как това да се случи в официална бизнес среда.

Класическият дамски костюм от сако и пола до коленете е предпочитан и наложен с годините. Тук отново се залага на консервативните цветове, които няма да разсеят събеседника.

Всяко нещо, което ще разконцентрира работната атмосфера или няма място в офиса. Или с други думи - всичко, което говори за сексапил. Дължина на полата – до два пръста над коленете, тъмни чорапогащи, затворени обувки, къс маникюр в бежов или безцветен лак. Това е.

 

2. Официално присъствие.

Тази форма е най-предпочитана в големите корпорации. Облеклото с етикет „елегантно“ е пример за този среден вариант между строгия дрескод и ежедневното облекло.

Мъже

Съчетаването на сако с по-спортен панталон (но без дънки) и с риза с по-свеж цвят (различен от бял или бежов например) е един от вариантите.

Обувките е хубаво да са тъмни на цвят и с по-изчистен дизайн. В никакъв случай кецове или друг тип очевидно спортни обувки.

Късите прически или дългата коса, вързана на опашка, са за предпочитане, тъй като чисто психологически, в работната среда трябва да сме открити – с открити лица и ясен поглед.

Жени

Официалните рокли в цветове на границата на консервативното и привлекателното. Цветовете не бива да са ярки, да имат прекалено много шарки и орнаменти или допълнителни елементи като ресни и пайети. Те са за едно друго парти време в края на деня.

Дългите до глезените рокли и поли са за предпочитане. Ако полата е къса, то тя отново е хубаво да е до два пръста над коленете.

Деколтетата, масивните и прекалено лъскави бижута не са добър избор за работна среда.

3.Ежедневно облекло

Все по-често срещаното присъствие в офиса. Но и то е все пак в някакви рамки.

Тъй като по дрехите посрещат, постарайте се да съчетаете адекватно по стил и цветове облеклото си! Комбинацията от сако с къси панталонки не е най-удачното решение. 

Спортните екипи имат място само във фитнес или йога залата.

Силният грим не е за офис. Облъчването от компютъра и топлото помещение, в което седите с часове, и без това ще доведат до размазване на грижливо положения сутринта макиаж.

 

 

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

И какво свързва един автомобилен дизайнер с офисните столове?

Джиорджето Джиуджиаро е мултифункционален дизайнер и креативен създател, чийто поглед е насочен постоянно в бъдещето.

Наречен  през 1999-та година „Автомобилен дизайнер на века“ и включен в „Автомобилната зала на славата“ през 2000 година, Джиорджето Джиуджиаро е популярен автомобилен дизайнер, известен със своята супер кола и работата си с брандове, като „Алфа Ромео“.

През 1981 година създава компанията Джиуджиаро Дизайн. Компанията за индустриален дизайн се разпростира в широки граници – електроника, хранително-вкусова промишленост, транспорт, медицински инструменти,  спортни стоки, офис мебели…

Характерно за компанията е, че обхваща от началната фаза – концепцията и развитието на продукта, до пълната му реализация и стратегия за лансиране на пазара. 

В портфолиото на Джиуджиаро Дизайн можете да откриете както електрическо колело на бъдещето, така и соларен хронограф, иновативни кафе машини и уникални офис столове, печелили международни награди.

 Свързващата нишка между всички разнообразни продуктови линии от всякакви сфери е построена от три неща – иновативността, еволюционната инженерна мисъл и погледът в бъдещето.

 Сред иновациите на Джиуджиаро Дизайн са и уникалните дизайни на столовете Sabrina и Contessa II, които вече можете да откриете и в нашето портфолио.

 

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

Sabrina е иновативен офис стол, създаден от колаборацията между Okamura Corporation и Giugiaro Design и съчетава стил и технология от висок клас. Този модел притежава редица нововъведения, сред които патентована структура, която позволява следване на естествените въртеливи движения на талията и механизъм, който щади от натоварване всяка част на тялото, включително и глезените.

 

Синхронизиран наклон

Sabrina притежава механизъм, който подобрява синхронизирането между облегалката и седалката чрез лост, под мястото за сядане. Функциите включват и наклон на седалката напред, което освобождава бедрата от натиск и съответно не се нарушава правилното функциониране на кръвообращението.

 

Умни решения

Моделът е съобразен с естествените движения на тялото, които столът неусетно и неотлъчно следва. Например има механизъм, който прави така, че седалката и облегалката да се движат едновременно , с фокус – да не се натоварват глезените.

Пръстеновидна структура – уникално дизайнерско решение

Пръстеновидната структура позволява движения, които автоматично се съобразяват с тежестта на потребителя и така движенията на седящия са естествени и плавни. Рамката и еластичната мрежа на облегалката позволяват следване на естествените въртеливи движения наляво и надясно, като същевременно централната част подкрепя гърба.

Награди

Столът е носител на световни призове – Universal design Award и Interior Innovation Award.

 

 

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

Хубавото време се задава, съответно трябва да помислим за освежаване на градинския екстериор. Това ще внесе слънчево настроение на офисната тераса, дори през облачните дни и ще създаде една прекрасна атмосфера на уют и позитивизъм. Ако изберете мебели от тиково дърво, си гарантирате спокойствие, сигурност и удовлетворение от добрата инвестиция.

Малко история…

Тиковото дърво (Tectona Grandis) расте предимно в тропическите гори на Южна и Югоизточна Азия. То произхожда от мусонните гори на Лаос, Бирма  и Тайланд. Среща се и в Африка, популярно с името „Ироко“. Когато първите колонизатори забелязват качествата му и започват да го внасят в Европа, започва масово да се използва за строеж на кораби и изработка на висококачествени мебели. Материалът е бил подходящ за производство на лодки и други плавателни съдове, имено заради качествата си здравина, якост, устойчивост на гниене и всякакви климатични условия.


Незаменимите качества на тиковата дървесина

Именно специфичните почви и екстремните климатични условия на тези райони са предпоставка за  уникалните качества на този вид дървесина.  Тиковото дърво например може да вирее както в по-сухи, така и в много влажни гори.

Дървесината е плътна, твърда и изключително устойчива (свикнала) на атмосферни условия и вредители. Има невероятна здравина и издръжливост на всякакви атмосферни условия - дъжд, слънце, сняг, студ. А това прави материала подходящ за изработка на мебели за употреба на открито или градински маси и столове, шезлонги, пейки и други. Почти не поема външна влага и химикали, трудно се поддава на изкривяване, а лесно се обработва. Има прекрасни характеристики -  висока плътност и твърдост (5,9 по Бринел). Материалът не се поддава на гниене, гъбички и плесен. Отделно тиковото дърво е устойчиво на атаки от термити и други видове насекоми.

С годините мебелите от тиково дърво стават по-красиви, тъй като придобиват специален старинен ефект, без това да влияе на качеството им. Лесно се реновират и поддържат само с масла, но дори и оставени без поддръжка, те няма да загубят свойствата си, които са природни.

Много от производителите на мебели стандартно дават 10 години гаранция за мебели от тик.

 

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

Okamura е японска компания  за офис продукти и услуги с традиции и именно защото е дълго време на пазара, е винаги в крак с иновациите и „мисли“ еволюционно. Компанията стартира през 1945-та година в град  Йокохама.

Водещи принципи за Okamura са: творчество, сътрудничество и пестеливост. От самото си основаване компанията осигурява висококачествени продукти и услуги за офиси, създавайки по-креативна и продуктивна среда за сферите на образование  здравеопазване, за научноизследователска дейност и други. Мотото им е "Качеството се изплаща само."

 С ранг на КОНТЕСА

Изящност, луксозно излъчване, неподражаем стил… Тези характеристики са емблематични за „контесата“ на Okamura, която сега се показа в цялата си прелест и в своята еволюирала форма. Не само визията е по-атрактивна.Технологичните нововъведения също са впечатляващи.

 Истинската икона остава завинаги.

Истинската икона еволюира.

За работното място днес и утре!

Contessa II не само предлага повече цветове за мрежата, рамката текстурата, които биха се вписали в широк диапазон от офис среда и типове интериори.

Сега Contessa II е преродена с нови инженерни решения.

Новият модел се ръководи от няколко принципа:

 Инженерни решения за модерния офис.

Само с помощта на докосване с пръстите, може да се управляват тънки, но решаващи нюанси за комфорта. Може да заключваме и отключваме позицията на облегалката и под наклон в пет предварително зададени степени, и то само с помощта на лоста към левия подлакътник. С лоста, вграден в десния подлакътник може да се променя височината на стола.

Подлакътниците се регулират в 4 направления – по вертикала, в дълбочина, по хоризонтал и под ъгъл. Така се осигурява максимална  опора на ръцете при различни позиции.

 Личният комфорт над всичко!

Иновативните инженерни решения са провокирани от една единствена цел – личния комфорт. Можем да добавим още нововъведения в Contessa II, които дават на тялото ни опора, спокойствие и естествено състояние.

Рамката на облегалката е конструирана така, че от една страна да е естетически издържана със своята нежна и тънка линия, от друга – плавно да следва естествените движения на тялото.

За допълнителна стабилност, седалката е конструирана така, че да поема тежестта изцяло, придавайки максимален комфорт и отпускане чрез мрежестата си обвивка и облите краища на рамката.

Има вариант и на седалка с мека, но плътна възглавница, която съдържа 3 типа полиуретанова пяна , съчетавайки различни по плътност слоеве, които оптимизират здравословното седене. Осигурява се мека опора в предната част на седалката, която намалява натиска върху бедрата и така подобрява циркулацията на кръвта. В задната част осъществява стабилна опора за позицията на бедрата и подобрява цялата поза.

 Цветово разнообразие и уникална мрежа

Тапицерията от мрежа на седалката и облегалката на модела Contessa е известна със своята здравина, в същото време добра еластичност. Но в това второ подобрено издание, мрежата на облегалката е по-тънка и по-пропусклива на въздух, с което осигурява максимален комфорт за гърба. За седалката имаме повече здравина, еластичност и приятен допир, осигуряващ стабилност за позата, но и приятно докосване и мекота, като мрежата позволява максимално адаптиране към формата на седалището.

 

 

 

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

Добрата работа на мозъка зависи от доброто ни психическо състояние. Това е факт, доказан от векове. Когато имаме хронични или продължителни болки в кръста, се разсейваме от неприятното чувство, макар и за секунди и концентрацията спада поне с 20%  в този момент.

 

Можем да продължим дълго по темата, но се прочете как всеки тип офисен стол е конструиран така, че осигурявайки ни физически комфорт в конкретна ситуация, да ни подарява приятни часове, предразположеност на духа към запознанства и разговори и максимална концентрация и памет.

 

Посетителски и конферентни столове - успокояване на нервите с подлакътници и повече наклон за концентрация

 

Посетителските столове се поставят обикновено в зоната за гости или в конферентните зали, където екипът се събира за кратки съвещания или се водят преговори с партньори.

Този тип столове може да са два типа – по-семпли по конструкция за изчакващи гости и регулируеми - за някои зали за важни срещи.

 

Но и за двата типа е важно удобството, което ни предлагат. За да сме добре предразположени към предстоящия разговор, изчаквайки в зоната за гости или по време на презентация в конферентна зала, ни е необходимо спокойствие. Всеки такъв тип стол има подлакътници, именно за да разположим ръцете си удобно и да ги отпуснем , освобождавайки напрежението в тях. То се получава от тази характерна стегнатост, когато сме в непозната обстановка или ни предстои важно решение и настройка за концентрация. Отпускайки ръцете на подлакътници, вече няма да ги протриваме нервно и да се издаваме на събеседника колко ни е напрегнато, а и няма да се чудим къде да ги поставим от притеснение. Спокойствието, идващо от отпочиналите ръце, тръгва и към цялото ни тяло.

 

Препоръчаме тапицерия от естествена кожа – тя поема в нежна и релаксираща обвивка всеки посетител, а колкото му е по-удобно на човек, толкова по-предразположен е за разговори и за слушане.

 

Доказано е, че засилваме способността си за внимание и запаметяване, ако наклонът на гърба ни е леко напред. Доста често и сами несъзнателно правим това движение, когато искаме да засилим концентрацията си за нещо.

Някои столове в конферентни зали са с регулируеми облегалки и седалки и това въобще не е случайно.

 

Ергономични столове за повече движение

 

Нарушеното кръвообращение води до проблеми с краткотрайната и дълготрайната памет. Нормалната му функция може много лесно да се наруши с неправилна седяща поза на неподходящ стол. За да не се спира доброто кръвообращение при притискане на бедрата, е важно седалката да може да се мести напред и назад, за да се съобразява с различните ръстове на служителите. И най-вече да се има предвид следното – краят на седалката трябва да е на около 5 см. от свивката на коляното.

 

Много често от лошо кръвообращение може да ни се вие свят и нашата работоспособност и стимул за работа тотално да се нарушат. Поне 40% от служителите страдат от подобен проблем. Причината е предимно - изменения в областта на шията, което пък е резултат от лоша стойка пред компютъра. Това се случва, когато изтегляме главата си напред и ѝ липсва опора. С две думи – нужен е подглавник.

 

Доказано е, че физическите движения подобряват мозъчната дейност и се отразяват положително на паметта. А обездвижването води до обратното – разсейване, чувството за неестественост, която може до доведе дори до изнервяне. Затова ергономичните столове, които могат да променят всяка една част от тялото си и са снабдени с механични приспособления, които да се адаптират към всяка желана от нас поза, са за предпочитане. „Динамичното седене“, което осигуряват, е и свежо презареждане за мозъчната дейност по време на работа.

 

Затова столовете за служители, които постоянно седят на компютър, е хубаво да са с колкото се може повече ергономични функции, като подвижен нагоре и надолу и в дълбочина подглавник, движеща се в дълбочина и на височина седалка, регулируеми подлакътници, люлеещ се механизъм и други.

 

Проветривите материи – път към хармонията

 

Когато сме под стрес, което често се случа в работата, тъй като вечно гоним срокове, сърдечният ритъм се повишава, кръвообращението се ускорява и кръвното налягане се повишава, тъй като имаме високи нива на кортизол и адреналин в кръвта.

Проветривите материи, като еко кожа и мрежа, неслучайно са сред най-често използваните за офис столове. Те позволяват на въздуха да циркулира по-лесно и така „охлаждат емоциите“ и ние не чувстваме дискомфорт. Те са идеални и за силно затоплени помещения, тъй като горещината също пречи на концентрацията.

 

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

Какво ли не прави съвременният зает човек, за да разнообрази ежедневието си, наситено с много информационно претоварване и постоянен стрес от хиляди задачи с кратки срокове.

Всички ние живеем по-добре, когато почувстваме уют. В тази връзка все повече съвременни офиси измислят всякакви „закачки“ и нововъведения, напомнящи дома, които на пръв поглед нямат общо с оптимизирането на работата. Но всъщност имат, и то много.

А тенденцията е тези нововъведения да стават все по-разпространени в бъдещето.

Ще споделим с вас няколко креативни хрумвания за модерни офиси по света - от Сан Франциско до Манила.

 

  • Американската компания CAPITAL ONE LABS използва специални „кътчета за почивка“ под формата на правоъгълници, вградени в шумоизолиращи стени, а до тях се стига чрез стълбички. Така се усвоява добре пространството, без нужда от допълнителни помещения за почивка, а служителите могат да се усамотят и да се концентрират в приятна полулегнала поза.

 

  • В ко-уъркинг спейс за стартъпи в Ню Йорк има „професионално куче“, което си живее там като  домашен любимец. Животинчето придава още по-голяма асоциативност с уюта на дома, която пък отпуска хората и превръща работното им място в по-позитивно пространство. Стените са украсени с бурканчета, пълни със сладкиши и бонбони (например шеговити желирани ментови формички на канабис). За всички посетители се предлагат пуканки и сладолед. С чувство за хумор и споделена грижа за общ любимец, това място сближава и успокоява. А оттук работният ефект се увеличава.

 

  • Тайни помещения и тайни врати – това е друга хрумка, отново на американски офиси, които обикновени са свързани с изработване на приложения и платформи за различни видове игри. Например - таен вход зад рафт с книги към стая за четене, където служителят да си отпочине сред кожени дивани и антични книги. Или тайна врата през гардероб към конферентна зала, която създава усещане за сакралност в широкия смисъл на думата. Така се настройваш за преминаване в едно по-специално пространство, изискващо по-различна настройка.

 

  • Филипинската компания за дигитални продукти и услуги MIGO е трансформирала своите помещения за видеоконференции в мини къщички от филипинските предградия. Така отново се създава усещане за уют, а въпросът за необходимото изолиране и концентриране при конферентните разговори, е сто процента решен.

 

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

Офисният стол е като наша втора кожа – с него прекарваме повече от половината от деня си и от това дали е точният модел за нас, зависят много фактори за успех в личен и професионален план. А именно - здравето ни, добрата ни концентрация и продуктивността.

 

Какво означава столът да е точно за нас? Отговорът е – да отговаря на личните ни и професионални потребности.

 

Когато една компания трябва да закупи офис столове за служителите, е хубаво да проведе разговор с тях, например какво нарушава комфорта им, да съобрази спецификата и вида на работата им и честотата на ползване. И не на последно място – наличното пространство, стилът на интериора и визуалната концепция на съответния бранд също са важни.

 

Накратко - потърсете отговори на няколко въпроса! Прекарват ли служителите ви по-голямата част от деня си на стол или се движат по-често по срещи и посещения? Работят ли на компютър? Какъв тип работа извършват с компютъра? Провеждат ли се конферентни разговори?

 

Колко време служителите ви прекарват на бюро?

 

Има модели, които са с такава конструкция и допълнителни приставки, че могат да се ползват и над 8 часа. Това са обикновено офис столове, предвидени за дълготрайна работа с компютър. Има други, като така наречените работни столове, които могат да се използват до 4 часа. Те са подходящи за ползване в лаборатория, не притежават например облегалка и други приспособления за удобство, тъй като са предназначени за краткосрочно сядане.  

 

Каква поза често заемат служителите ви?

 

Ако вашите служители например провеждат дълги конферентни разговори или работят в кол център, можете да помислите за столове с регулируема облегалка, тъй като по-удобната поза при такава работа би била с наклон напред, за да се подпомогне нивото на ангажираност.

 

Какви са физиологичните особености?

 

При компании с много служители е много трудно да изберем по един различен стол за всеки. Защото колкото хора, толкова и физиологични специфики. А и от психологическа гледна точка служителите трябва да разполагат с еднакви пособия, за да се чувстват равнопоставени. По-разумната постъпка е да изберете модел с максимално много регулируеми механизми, така че лесно да се адаптира към всякакви индивидуални особености.  Офис столовете с регулируеми седалка и облегалка и с подвижни подлакътници са изключително подходящи.

 

Колко време работят на компютър и какви движения извършват?

 

При заседнал начин на работа задължително са необходими столове, които осигуряват динамично седене. Това означава да имат подвижен напред и назад подглавник, регулируеми подлакътници, най-добре в трите измерения (за да може ръката и китката да са на една линия с мишката и повърхността на бюрото), регулируема в дълбочина седалка, за да се приближаваме напред и назад към екрана в различни моменти. И задължително облегалка с наклон, по-възможност със система, която автоматично да се адаптира към позицията ни, за да може гърбът ни да има опора през цялото време и така да избягваме болки и схващания.

 

Ако ви е трудно да направите сами своя избор, заповядайте в шоурума ни на адрес „Интер Експо Център", на бул. "Цариградско шосе".  Консултантите ни ще ви дадат правилния съвет, а и сами можете да изпробвате моделите.

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

 

Международната компания ни се довери за пълно оборудване и обзавеждане на цял етаж

Една от най-проспериращите международни компании „Дортъм“, ни се довери за цялостно оборудване, уреждане и обзавеждане на етаж от сграда. Ние се погрижихме за кратко време компанията да изгради етажа си - от концепцията до пълната реализация, стигайки до осветление и окачени тавани. Но през какви етапи преминахме и защо избрахме тази концепция?

 

3D интериорен дизайн

За да постигнем хомогенна и естетична среда в своята цялост, без да има нужда от представяне на елементите по отделно, използвахме иновативния 3D интериорен дизайн.

Триизмерното визуализиране чрез програма за 3D дизайн позволява да се дават реалистични презентации на един интериорен проект и ясна видимост от различни гледни точки. Освен това, може да се прецени подходящо съчетание на мебели и естетично и реалистично разположение в дадена обстановка. 3D дизайнът помага изключително много, когато се започва от нулата, както в случая с компания „Дортъм“. Иновативната визуализация е много полезна и при основни ремонти или кардинални промени в устройството на дадена офис сграда, етаж или помещение.

 

Разнообразие и комфорт за служителите

За един офис етаж е важно да предлага всичко, от което служителят ще има нужда във всеки етап от работния си процес – комфортна атмосфера на работа за повече концентрация и продуктивност, място за хапване и почивка, място за срещи и преговори с партньори или клиенти, подходящо помещение за вътрешни планирания и обсъждане. И всяко помещение си има своята специфика и изисквания. Разбира се, всичко е в една цветова гама, за да се спази основната и единна концепция – топли цветове в зелено и кафяво и дървен материал, създаващи асоциация за уют и спокойствие, особено при стресовата и забързана работа за служителите на една търговска компания.

 

Рецепцията

Тя е изключително важна за всеки бизнес, който държи на имиджа си и избягва хаоса. В момента, в който се влезе в преддверието на дадена бизнес локация, рецепцията е тази, която създава първото впечатление, а функционалността ѝ е да насочва посетителя към правилния човек или отдел.

В случая рецепцията е осветена, за да прилича внимание и да дава „ясна светлина“ на всеки. Материалът ПДЧ и дърво придават излъчване на класика, но и на приветлив уют.

Рецепцията, както конферентната зала, имат имиджова функция, но и психологически предразполагат и въвеждат към една организирана и подредена работна политика.

  

Зони за гости и почивка

Около бюрата на ръководещите мениджъри обособихме удобни зони с мека мебел. Те предразполагат към приятен разговор и неформална обстановка и неслучайно са ниски – така създават условия за отпускане и в минутите на релаксиране на самите служители.

 

В много съвременни офиси вече е почти задължително да има и спортни и игрови съоръжения за временно разпускане. В случая поставихме футболна маса с дървен корпус, за да е издържана в стила на цялата офисна обстановка.

Кухня

Кухнята е задължителен елемент от всяко офис пространство. Когато имаме много  задачи и работата е динамична, не винаги разполагаме с време да отскочим до близкото заведение. А и кратките почивки, които задължително трябва да се правят поне през 90 минути, са препоръчителни за здравето ни, за избягване на схващания от постоянното седене пред компютъра и за зареждане с нова доза концентрация.

 

Преградни стени

Те са най-лесният начин за разумно усвояване на пространството при наличие на много служители, както е при компанията „Дортъм“. Те имат и шумоизолираща функция , която предотвратява разсейването и неприятния шум за колегата в съседство. Особено полезни са за един кол център и за компании, които изискват много и дълго говорене по телефона.

 

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

Moreno е сред най-широкообхватните брандове, които предлагат мебели за сядане от най-разнообразен калибър, но предимно с представителна функция. Те предлагат от столове за офиса и конферентни зали, през бар столове и сепарета за кафенета до посетителски конструкции и модели за чакални и зали за гости, изложбени помещения и хотелски лобита.

Основната философия на бранда, който е утвърден турски производител с традиция от 2012-та година, е – бързо и качествено обслужване, съобразено с дори най-дребните желания на клиента.

 

Разнообразието е задължително

Не само функционалността и приложимостта са ключови привлекателни черти на турския производител. Моделите са най-разнообразни, а цветовата палитра варира в широки граници, така че да се намери приложение във всеки интериор. Наблюдават се дори нетрадиционни и разчупени цветови вариации, като ярко синьо, предизвикателно червено, жълто или цвят горчица. Но определено цветните мебели са винаги „едни гърди напред“ за нашето настроение, пред класическите сиво и черно.

По отношение на стил и естетически въздействие, Moreno също няма еднозначна философия. Столовете, креслата и канапетата излъчват както неоспорима класика и опростеност, които придават дух на елегантност и лукс, така и разчупени рамки с очебийна доза модернизъм.

За да бъде задоволен всеки вкус, дори и най-капризния, продуктите на бранда се предлагат с опции за избор на тапицерия – естествена, изкуствена кожа или дамаска. Често дори част от структурата на модела може да бъде по вкус – с хромирани или дървени крачета или подлакътници например.

 

Естетика, но и ергономичност

 

За да си доволен от избора си на мебели не е достатъчно само те да изглеждат атрактивно, модерно и привлекателно. Важно е какво отношение ще покаже столът на посетителя, как ще го приюти и дали ще му даде от това, от което има нужда всеки гост, клиент на заведение или бизнес събеседник – комфорт.

В днешния заседнал начин на живот ние не спираме да повтаряме колко е важно столът да ни осигурява максимална опора, мекота и да отнема от напрежението в мускулите ни. Мебелите на Moreno го правят. Самият дизайн на всеки модел е подчинен на принципите на ергономията, а именно – дълбока седалка, подпираща кръста и следваща гръбначния стълб облегалка, полиуретанови  възглавници за максимално поемане на тежестта на тялото и други приспособления, които релаксират и поддържат тялото ни в кондиция.

Работните столове са конструирани така, че разполагат с подглавници, опори за кръста, регулируеми механизми, за да осигуряват динамично седене. Мениджърските столове са от стабилни и луксозни материали, като естествена кожа в разнообразни цветове, високи и широки облегалки с пластмасова отливка, които да покриват максимално гърба и да действат антистрес на съзнанието.

Много често в изработката на столовете се използва дърво, както за рамката, така и за крачетата, което придава елегантност и класика, от гледна точка на естетика. От друга страна гарантира издръжливост на времето и здравина, тъй като дървото е сред най-стабилните материали.

Седалките и облегалките на креслата и офис столовете на Moreno  са облицовани в мека и здрава полиуретанова обвивка, която синхронизира на извивките на тялото, а хромираните подлакътници, с допълнителни елементи в кожа, допринасят за по-добрата опора и болките в гърба и ръцете спират.

 

Мерки за сигурност

Здравината е сред най-важните фактори за столовете, които се използват публично, често сменят потребителите си и се налага да бъдат пренасяни. Ето защо сред най-важните принципи на Moreno е използване на издръжливи на времето и на тежести материали, като дърво и хром. Често товароносимостта е до 100 килограма (обикновено посетителските столове и тези за заведения) или повече (столовете за офис, които търпят повече манипулации и имат раздвижващи механизми, които предполагат по-честа употреба).

 

 

 

 

Публикувано в Полезни статии By Iliana Iliana

Артикули 1 до 10 от 156 общо

Задай Възходяща Посока
Страница:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Шоурум столовеШоурум съпортШоурум работно времеШоурум паркингШоурум метро
Тестване на мястоПрофесионална консултацияУдобно работно времеБезплатен паркингМетростанция наблизо
Голям избор от столове,
които можете да
тествате при нас
Нашите служители ще
Ви помогнат да изберете
най-подходящите офис мебели
Пон - Пет: 09:00 - 18:00
Събота: 10:00 - 16:00
Безплатен паркинг за
всички наши клиенти
Само на 200 м. от станция
"Интер Експо Център"
на бул."Цариградско шосе"