Swipe to the left

Няколко полезни съвета за синхронизиране на работното място и офис столът ви

By Kalin Petrov 4 years ago 144 Views No comments

Най-вероятно знаете, че на работното бюро може да бъде опасно за вашето здраве. Седенето твърде много се появи като обстоятелство пряко засягащо човешкото здраве.  Докато прекарвате дълги часове в офиса трябва да сте убедени, че правите всичко възможно гръбначния ви стълб да не се увреди.

1. Изберете си подходяща поза

Седнете възможно най-близо до бюрото си, като горната част на ръцете са успоредни на гръбнака, като работите с лакти сгънати на 90 градуса. Също така краката трябва да са сгънати на 90 градуса при коленете. Опитайте се да поддържате тази работна позиция доколкото е възможно, защото тя предпазва гръбначния ви стълб.

2. Не сядайте твърде високо

Към края на работния ден глезените на човек се подуват с 6-8%. При хора с проблеми с кръвообращението подуването може да се увеличи до 10-15%. Седейки на стола твърде високо може да допринесе още в този процес. За да бъде здравословна височината, на която седите се препоръчва да е 16 до 21 см. от земята. По-голяма височина не е добра за вашето здраве.  

3. Повдигнете височината на работния си плот

Ако е необходимо работното бюро трябва да бъде повдигнато. Това се налага особено ако сте необичайно висок. Повдигането на височината на стола и на бюрото в този случай ще спасят гърба ви от наистина ненужно натоварване.

4. Подкрепете гърба си

Основен принцип при много ергономични столове е позицията на гърба и това гърба ви да се чувства комфортно по време на работа. Добре направената седалка е много важен елемент за здравето на гръбначния ви стълб. Стремете се да седите близо или точно в 90 градусов ъгъл, защото иначе гръбнака ви се натоварва и при продължителна работа в грешна поза можете да понесете изкривявания, които не се възстановяват.

5. Седнете на височината на монитора си

След като сте седнали удобно, в правилна поза и гърба ви е подкрепен друго важно условие е монитора ви да е разположен точно на линията на зрение. Ако работите на лаптоп с по – малък екран и размери не се колебайте да го повдигнете чрез купчина книги или да го поставите върху кутия, така че да е точно на нивото на погледа ви. В противен случай натоварвате изключително нездравословно врата си.   

6. Нагласете своя подлакътник

Подлакътниците играят важна роля за намаляване на напрежението върху врата и раменете при продължителна работа. Правилната поза е ръцете да са леко повдигнати спрямо нивото на раменете. Така запазвате раменете и гърба си от допълнително напрежение. 

Шоурум столовеШоурум съпортШоурум работно времеШоурум паркингШоурум метро
Тестване на мястоПрофесионална консултацияУдобно работно времеБезплатен паркингМетростанция наблизо
Голям избор от столове,
които можете да
тествате при нас
Нашите служители ще
Ви помогнат да изберете
най-подходящите офис мебели
Пон - Пет: 09:00 - 18:00 Безплатен паркинг за
всички наши клиенти
Само на 200 м. от станция
"Интер Експо Център"
на бул."Цариградско шосе"