Swipe to the left

Офис хапване „на стол“

By ChairPro Bulgaria 6 months ago 27 Views No comments

В дни с много работа в офиса, на всеки му се е налагало да хапва директно на бюрото пред компютъра. В такива напрегнати моменти е важно да обърнем внимание на храната, която ще приемем, както и на комфорта, който бихме могли да си създадем. Най-лошият начин да задоволим апетита си е емоционалното хранене, в което просто взимаме първата ни попаднала храна, обикновено богата на въглехидрати и мазнини. Хапването на стола в офиса трябва да се случва осъзнато, за да не вредим на тялото си и да намалим нивата на стреса.

Ако често ви се случва да се храните в офиса пред компютъра, тогава трябва да обърнете внимание на следните неща:

- Задължително се раздвижете след консумиране!

- Не гълтайте големи парчета в бързината – лошото храносмилане ще попречи на концентрацията ви след това.

- Все пак, ако имате кухня в офиса, ви препоръчваме да отскочите до там. Определеното пространство за хранене ви помага първо очите ви да починат от компютърния екран, второ – да смените обстановката, а това ще ви разведри.

Не пропускайте нито закуската, нито обяда

За да сте професионално енергични и ефективни, е добре да внимавате за типа храна, която консумирате в работните часове и малко преди това. За закуска ще ви се отразят добре пресни плодове или овесени ядки с кисело мляко и мед, които да ви снабдят с необходимата сила за деня.

По време на работния ден, е добре да ядете по-малки порции, но на често. По този начин ще подсилите метаболизма си и ще потиснете чувството за глад, а няма и да преяждате.

Пресни плодове и зеленчуци с кисело мляко, пълнозърнести храни и смутита са добри решения за нещо засищащо под ръка.

Разнообразен обяд за повече енергия

За обяд може да приемате повече протеини, които се съдържат в печеното месо и рибата. В комбинация със салати, леща, грах, ориз и пълнозърнест хляб ще си осигурите обяд, богат на редица полезни вещества.

И накъде без водата?!

През целия работен ден се старайте да имате на бюрото си чаша или кана чиста питейна вода, и да изпивате по 1,5 – 2 литра от нея. Приемът на вода подпомага метаболизма на тялото и правилното функциониране на мозъка.

Избягвайте повече от две чаши кафе или чай, съдържащ кофеин и наблегнете на билковите напитки, които ще ви помогнат да намалите стреса.

Старайте се да направите хапването „на стол“, колкото е възможно по-здравословно, за да се чувствате добре, да бъдете в добра форма и да се радвате на повишена работоспособност. 

Шоурум столовеШоурум съпортШоурум работно времеШоурум паркингШоурум метро
Тестване на мястоПрофесионална консултацияУдобно работно времеБезплатен паркингМетростанция наблизо
Голям избор от столове,
които можете да
тествате при нас
Нашите служители ще
Ви помогнат да изберете
най-подходящите офис мебели
Пон - Пет: 09:00 - 18:00
Събота: 10:00 - 16:00
Безплатен паркинг за
всички наши клиенти
Само на 200 м. от станция
"Интер Експо Център"
на бул."Цариградско шосе"