Swipe to the left

Как да се подготвим за офис среща с нов клиент?

By ChairPro Bulgaria 9 months ago 125 Views No comments

Как да се подготвим за офис среща с нов клиент?

Срещата с нови клиенти и партньори, които все още не познавате, винаги е едно ново предизвикателство. В тази статия ще ви запознаем с някои основни детайли, които е добре да вземете под внимание, когато очаквате такъв тип гости.

-          Доброто настроение и впечатление се създават още от вратата. Ако имате асистент/-ка, който или която да въведе вашия гост в офиса, това би бил най-добрият вариант. Всеки човек се чувства добре предразположен, когато знае и вижда, че е очакван и му се обръща необходимото внимание. Ето защо, когато имате среща с външен човек в офиса си, е хубаво да му създадете усещането, че е очакван и че внимателно сте се подготвили за срещата.

-          След като гостът влезе, той ще се радва да му бъде предложена вода (особено, ако е бързал преди това), кафе или чай. Хубаво е веднага да бъде поканен в помещението, в което ще се проведе срещата. Ако това не е възможно, то той трябва да бъде настанен удобно в приятна атмосфера, за да не превърнете чакането му на крак в тягостно изживяване. За големи или средни по големина офиси най-практичното решение са посетителските кресла и дивани, на които човек може да се настани комфортно и да си вземе минутка почивка. Както и да се адаптира към обстановката, за да се подготви за предстоящото запознанство.

-         Първото нещо, което трябва да направите при среща очи в очи, е да се ръкувате. За да „разчупите леда“ е добре да започнете с неформален разговор - дали е пътувал добре, дали лесно е намерил офиса или да го попитате просто как се чувства днес.

-          Още в началото на срещата, основно правило е да изключите мобилния си телефон и по време на срещата да не бъдете прекъсвани. Това е необходимо, за да обърнете внимание на вашия гост и да сте концентрирани в разговора. Гледането на екрана по време на разговора е абсолютно недопустимо. Това показва незаинтересованост и неуважение към събеседника.

-          Хубаво е в офиса си да имате закачалка, където гостът да постави връхната си дреха, или малка офис масичка за багажа, за да не го карате да държи чантата и връхната си дреха през цялото време в скута. Това води до неоткрит разговор и леко чувство за неудобство и потиснатост.

-         Винаги прави добро впечатление, когато предложите дребни сладки, соленки или бонбони, с които да почерпите госта си. Това означава, че сте се подготвили за срещата и правите всичко възможно той да се чувства добре.

-         От значение е столът, който ще предложите на госта си. Когато имате среща с партньор или клиент, е хубаво и вашият и неговият стол да са от един тип по отношение на модел и височина. Например кресла или посетителски столове, за да се създаде обстановка на равнопоставеност между събеседниците.

-         За да създадете приятна обстановка, трябва да сте сигурни, че температурата в стаята е приятна за всички – нито прекалено топла, нито прекалено студена. Ако имате съмнения относно това, е добре да попитате госта си, дали той би искал да се увеличат или намалят градусите.

Ако търсите подходящо решение за обзавеждане на чакални, фоайета и зали за срещи, екипът на ChairPro е насреща, за да отговори на запитванията ви и да намери най-подходящото решение.

Шоурум столовеШоурум съпортШоурум работно времеШоурум паркингШоурум метро
Тестване на мястоПрофесионална консултацияУдобно работно времеБезплатен паркингМетростанция наблизо
Голям избор от столове,
които можете да
тествате при нас
Нашите служители ще
Ви помогнат да изберете
най-подходящите офис мебели
Пон - Пет: 09:00 - 18:00 Безплатен паркинг за
всички наши клиенти
Само на 200 м. от станция
"Интер Експо Център"
на бул."Цариградско шосе"