Swipe to the left

май 2019

Как да изберем офис стол, за да не ни боли гърбът?

Как да изберем офис стол, за да не ни боли гърбът?
By Iliana Iliana 4 months ago 7209 Views No comments

Интервю на управляващия директор на ChairPro Радостин Кирилов за Rozali.bg.

Все повече хора работят по цял ден на стол. Резултатът от това са болки във врата, кръста, раменете. А причините са много - от неправилната стойка, затвърдена с годините до некачествените офис столове. Решението на проблема не е само едно. Всеки трябва да "поработи" върху начина, по който стои на стола, да се погрижи да се раздвижва периодично, но и да подбере качествен ергономичен офис стол, който да му помага да предотврати появата на болка. Научете повече за това, каква е разликата между обикновените и ергономичните офис столове от специалиста в областта Радостин Кирилов в интервюто за Rozali.bg

Интересни 3D факти

Интересни 3D факти
By Iliana Iliana 4 months ago 73 Views No comments

3D технологиите възникватв края на 80-те години и основната им функция е да създават прототипи за разработване на различни продукти.

  • 3D (от английски 3-dimensional или триизмерен обект или технология) в днешно време може да се отнася за: триизмерно пространство; триизмерен ТВ или кино екран– технологична иновация, придаваща на изображението дълбочина на образа; триизмерен печат – технология за обемно отпечатване на детайли; триизмерно моделиране – процес на изработка на триизмерен обект посредством софтуер; триизмерна компютърна графика, използваща триизмерно представяне на геометрични елементи и др.
  • Идеята за 3D принтирането също възниква през 80-те. Триизмерното отпечатване се смята за един от най-бързо развиващите се пазари в момента. То се използва и в киното. Броните на главния герой във филмите "Железният човек" са правени именно чрез триизмерно отпечатване.
  • Първото значимо приложение на 3D технологията в медицината се случва през 1999-та година, когато първият изкуствен орган е трансплантиран в човешко тяло по време на операция на пикочния мехур. Трансплантираният орган е триизмерен и е изработен от синтетична основа, обвита в клетки на пациента.
  • Какво представлява 3D проектирането на офиси? 3D моделирането на работното пространство представлява проектиране с помощта на софтуер, с цел най-пълното му илюстриране. Клиентът реално може да си представи как ще изглежда офисът и се постига възможно най-добра аранжировка. Тук се набляга на всеки детайл, който участва в общия ансамбъл, включително декорацията и осветлението. Рядко може да убегне детайл и да се получи нещо неподходящо.

Вижте повече за 3D проектирането тук: Интервю с Радостин Кирилов, управляващ директор на ChairPro за Pixelmedia.bg

  • 3D функции при офис столовете

3D терминологията се пренася и в дизайна на съвременните ергономични мебели, защото именно регулирането в различни плоскости осигурява така необходимото „динамично седене“ по време на работа или с други думи – избягване на статичното застояване и схващане на тялото в седнало положение.

Седалка, позволяваща 3D движение

ОФИС СТОЛ LADY SITNESS DELUXE е с вградена функция Body-Balance-Tec, която позволява 3D движение, осигуряващо баланс за тялото. Така се активират мускулите ни и се осигурява необходимото раздвижване в седяща позиция.

3D подлакътници

ЕРГОНОМИЧЕН СТОЛ CHAIRPRO 1000 H притежава 3D подлакътници или височинно и дълбочинно регулиране, както настройка на ъгъла на пада. Така се осигурява комфорт на ръцете при работа с клавиатура.

3D Облегалка

ЕРГОНОМИЧЕН СТОЛ ERGOPRO SE е с облегалка, която се движи в три плоскости и така ни дава едновременно цялостен комфорт, както за врата, така и за раменете и кръста.


Столът – инвестиционно и спестяващо перо за всеки офис

Столът – инвестиционно и спестяващо перо за всеки офис
By Iliana Iliana 4 months ago 8015 Views No comments

Замисляли ли сте се някога колко много време, здравни разходи и разочарование от лошо свършен труд в офиса можете да спестите, само от един добър ергономичен стол?

Ето и няколко подсещащи казуса по въпроса:

Модерният ергономичен стол говори за нивото на професионално отношение.

Първото впечатление за всяко офис пространство се изгражда само за 7 секунди. И първото нещо, което фиксира потенциалният служител или посетител, е видът на столовете. Те са основният фактор, който говори за имиджа на бранда и за отношението на управляващия към подчинените си.

Съвременният дизайн и „добрата форма“ на столовете казват на бъдещите служители или гостите „ето, тук хората са обгрижвани и има здравословна и модерна работна среда“. А тя може да направи само едно – да придвижва бизнеса напред. Офис столовете в големите компании се подменят на известен период, за да бъдат „добър инструмент“ за ефективен труд. Според стандартите, при столове с гаранция 3 години, периодът на експлоатация е приблизително 5 години, при гаранция 5 години е 7-8 години. Добре и модерно обзаведеният офис прави така, че служителят да идва с желание на работа. Много по-добре работим, при мисълта за благоприятен и благосклонен към нас офис.

Офис столът спестява отсъствия на служители и разходи за болнични.

Редица изследвания доказват, че много заболявания се появяват вследствие на дългото седене. Седящата поза е непривична за човешкия организъм, създаден да бъде по-често в изправено положение. Според изследване на Харвард, прекаленото обездвижване води до намаляване на тестостерона с 10% и повишаване на хормона на стреса с 15%.

Но социалното развитие е довело до все по-честа нужда от седнало положение. Съвременните ергономични столове се правят именно с цел да се избегнат проблемите, които се причиняват от статичното ни състояние, като изкривяване на гръбначния стълб, затлъстяване, сърдечни проблеми и други.

„Ергономичния партньор“ спестява разходи за нови служители.

Един съвременен ергономичен стол притежава редица механизми и елементи, които намаляват болките в шията, гърба, ръцете, гръбначния стълб, кръста и краката, запазват нормалното кръвообращение и предотвратяват мускулните схващания. Регулируемите столове се приспособяват към различни индивидуални особености и типове работни дейности. Правилно конструиран и технически оборудван ергономичен стол ни позволява да работим за по-дълги периоди, в по-добър комфорт и с оптимална поза на тялото. Така се спестява умора, разсеяност, повишава се енергията и желанието за труд, няма болки, които да разсейват. Концентрацията и ефективността се повишават поне с 30% в добри ергономични условия.

Регулируемите офис столове подобряват производителността, а удобните работни места правят така, че корпорациите могат даразчитат на по-малко служители, които могат да свършат повече работа за по-малко време. Един енергизиран служител с повишена концентрация свършва за 2 часа 3 пъти повече повече работа, отколкото един уморен, разсеян и обездвижен служител.

Тествайте и измерете вашата производителност! Ние предлагаме богат избор.


Няколко добри и не толкова добри новини за „седящите професии“

Няколко добри и не толкова добри новини за „седящите професии“
By Iliana Iliana 4 months ago 81 Views No comments

Няколко добри и не толкова добри новини за „седящите професии“

Ергономията в офис обзавеждането става все по-голяма тенденция, продиктувана от необходимостта от повече раздвижване и избягване на прекалената статичност докато работим. Има професии, като тези от областта на ИТ индустрията, администрацията, документацията и свързани с дълго обмисляне и проектиране, които не могат да избегнат нуждата от стол и бюро. Но само от добрата здравословна култура зависи да ставаме на 15-20 минути от стола, да редуваме работата на компютър със срещи и да използваме ергономични мебели. Седящите професии с времето ще стават все по-раздвижени, тъй като глобалната динамична среда ще се отрази и на честата промяна на обстановката докато работим. Има немалко мебелни решения, които ни помагат да сменяме височината на седене докато сме пред компютъра, да бъдем в полуизправено положение – една от най-полезните позиции за тялото ни.

Въпреки, че позитивите на седящите професии са по-малко от негативите, все пак ги има:

Оптимистични статистики за седящите професии:

  • В по-голям процент, глобално погледнато, хората, които работят зад бюро, обикновено печелят два пъти повече от останалите професии.
  • Статичното извършване на работа пред компютъра гарантира 50% по-голяма концентрация, в сравнение с работенето в динамично положение, когато сетивата ни са в много по-голяма степен податливи на отнемане на вниманието от най-различни странични фактори, като шум, преминаващи хора, цветове, аромати и други.
  • Когато работим зад бюро имаме много повече инструменти за запаметяване – листчета, на които да записваме, отметки с подчертаване с маркер, електронни календари или организационни софтуери на компютъра. В динамично състояние не винаги можем да се справим с мигновено записване в телефона.

Не толкова приятни факти:

  • 86% от служителите на бюро се оплакват от дразнещи и шумни колеги по съседство.
  • 46% от служителите, които се трудят седнали, се оплакват от често напълняване.
  • Професиите зад бюро изискват повече съобразяване с работното облекло и корпоративните ограничения, в сравнение с останалите професии.
  • Седящите служители са податливи на 40% повече риск от здравни проблеми, като сърдечни, опорно-двигателни, зрителни и други. За сметка на това пък, професиите на крак са подложени на повече опасности от трудови злополуки.
  • Дългото седене на бюро ни прави апатични и демотивирани, а движението и правата поза увеличават нивата на серотонин и ендорфин, което ни прави по-щастливи и намаляват нивата на холестерола и кръвното налягане.

Само за геймъри!

Само за геймъри!
By Iliana Iliana 4 months ago 8243 Views No comments

Знаете ли, че първият стол, специално предназначен за геймъри, е направен през 2006-та година, от фирма DXRacer, която по същество се занимава с производство на луксозни спортни коли.

Какво е общото? Освен спортния дух на часовете електронни надпревари, който се припокрива до известна степен с адреналина на пистата, другото обединяващо е удобството.

Повечето модели столове за геймъри се изработват след запитвания, анкети, ревюта и обратна връзка от хора, които имат такъв лайфстайл.

И тук, както при спортните автомобили, се гледа безопасността, но в онзи аспект, който засяга липса на деформации и болки. И няма как – почитателите на видео или компютърните игри прекарват средно по 7 часа седмично пред екрана. Някои и доста повече. Разработчиците на гейминг дизайн, ИТ специалистите и всички, които са динамични натури и спокойното отпуснато седене не им е практика, са сред най-големите почитатели на тези така наречени геймърски столове.

Ето и още няколко детайла:

  • По подобие на местата за сядане в спортни автомобили, геймърските столове са направени от висококачествени и здрави материи, които да издържат на напрежението и честите несъзнателни движения на играещите.
  • Направени са така, че да е удобно за гърба, врата и долните крайници, по време на дългите сесии пред компютъра.
  • Материите и конструкцията са такива, че се запазва чувството за мекота, за да няма напрежение по време на дългото седене.
  • Ергономия – няма как да се движим непрекъснато в преследващ унес на някой електронен враг и да не се вживеем с много движения. За целта и самият стол трябва да се движи с нас, а това се осигурява от специалните механизми, които се адаптират към различните пози всеки миг.

Геймърският стол GAMEPAD например е изработен със седалка от мека еко кожа и облегалка от мрежа, които не предизвикват запарване и осигуряват свободна циркулация на въздуха. Подглавникът е много важна част, която „да подсеща“ за облягане на главата, която често при игри е наклонена напред с предизвикване на напрежение във врата.

От нашия асортимент: ГЕЙМЪРСКИ СТОЛ GAMEPAD

https://www.chairpro.bg/gejm-rski-stol-gamepad.html

Разбира се, дизайнът е атрактивен и футуристичен, отговарящ на фантастичните сюжети на повечето игри и на обичаната разчупена стилистика на геймърите.

Особено подходящ за любителите на игри, но и на всякакви спортни натури, запалени например по тунинг, е моделът BRIT, който е с висока облегалка, за да покрива изцяло гърба, покрита с висококачествена дамаска. Ергономията е развита до съвършенство. Подлакътниците например имат индивидуална настройка, а наклонът на седалката спрямо облегалката е с асинхронна настройка за повече свобода на движението.

От нашия асортимент: ОФИС СТОЛ BRIT

https://www.chairpro.bg/ofis-stol-brit-s-tekstilna-damaska-v-t-mno-sin-o-i-sivo.html

Нов поглед към геймърските столове

Един от бестселърите ни – ErgoPro SE, е сред моделите, които са идеални за хора с динамична стойка и които прекарват често и дълго време пред компютърния екран. Затова облегалката и седалката са обвити в проветрива и еластична мрежа, а чрез уникален механизъм, се регулира височината на седалката и наклона на облегалката чрез бутони, внедрени в подлакътниците. Удобно, практично, промяна за един миг, без да е нужно да се навеждаш и да прекъсваш играта.

От нашия асортимент: ЕРГОНОМИЧЕН СТОЛ ERGOPRO SE

https://www.chairpro.bg/ergonomichen-stol-ergopro-se-cheren.html

​Relax-Friendly мебелите или тези, които щадят усилията ни, нервите ни, комфорта ни…

​Relax-Friendly мебелите или тези, които щадят усилията ни, нервите ни, комфорта ни…
By Iliana Iliana 4 months ago 463 Views No comments

Те са практични, те са лесно почистващи се, те не променят вида си и качествата си, въпреки непредвидимите атмосферни условия. Тези материали са сред най-предпочитаните, когато избираме мебели за градината. Как да не им се доверим?


Ето и някои от тях:

1. Polywood

Материалът поли-дървесина или polywood представлява здрав и плътен материал, който се прави от рециклиран пластмасов полимер.

Неизброими са качествата му, които обясняват защо е толкова предпочитан за производство на градински мебели. Неговата естетическа стойност в допълнение, го прави желан за много външни офис пространства.

Още няколко факта за поли-дървесината:

  • Произвежда се в Северна Индиана от 1990 година.
  • Издържа на всякакви външни условия, без да се деформира или губи устойчивост – силно слънце, вятър.
  • Изключителна устойчивост.
  • Водоусточйв и неизбеляващ материал, който не изисква допълнително боядисване.
  • Почиства се лесно и не се поддава на драскотини и гниене
  • Екологичен материал – 99% се рециклира за производство на

Вижте цялата гама продукти, изработени от Polywood: https://www.chairpro.bg/catalogsearch/result/?q=polywood


2. Изкуствен ратан

  • Лек и лесно преносим
  • Не се променя с времето, независимо от температурите, влагата или въздействието на слънчевите лъчи.
  • Почиства се лесно и бързо, без да се изискват специални препарати или допълнителни грижи.
  • Лесен за поддържане, без да е необходимо да се лакира периодично и да не се излага на дъжд и влага, за да запази вида си.
  • Устойчивост на UV лъчи. От нашия асортимент:

https://www.chairpro.bg/catalogsearch/result/


3. Полиестер

Любимият материал на качествените градински чадъри. И няма как, той е най-подходящият материал за сенници, особено ако е 100% и няма друга намеса.

  • Има висок UV фактор на защита, който може да стигне до 80.
  • Притежава плътност, която създава хладна среда под сенника, независимо колко е горещо навън.
  • Притежава водоустойчивост, която гарантира безопасност при инцидентно възникнал дъжд.

От нашия асортимент:

Градински чадъри с марката Schneider-Schirme (Германия):

https://www.chairpro.bg/gradinski-mebeli/gradinski-chadari-stoiki.html

Пролетта дойде. Време е за почистване!

Пролетта дойде. Време е за почистване!
By Iliana Iliana 4 months ago 7805 Views No comments

Според изследване на най-голямата компания в сферата на човешките ресурси в света Adecco, 75% от служителите се чувстват по-продуктивни, когато работят в чиста и проветрена среда, а липсата на такава намалява концентрацията и енергията им. Според същото изследване, 57% от служителите осъждат своите работодатели за това, че не са им осигурили хигиенизирана среда за работа.

Действително значението на чистотата често се подценява и неглижира, но се оказва основен фактор за ефективността на труда.

Пролетта е особено подходящо време, в което да изхвърлим ненужните вещи и да оставим само необходимото. По-топлото време и коренно различните климатични условия предполагат и някои промени. Прозорците, които допускат така необходимата за ефективен труд дневна светлина, трябва да бъдат кристално чисти, за да пропускат смело слънчевата светлина и да се лишат от наслоените през зимата замърсявания. Можем например да подновим столовете с такива, в които преобладава мрежата и осигурява по-прохладна среда за седящия. Промяната на интериора с по-цветен, ще бъде в пълен синхрон със слънчевата еуфория. Време е да помислим и за терасата или градината, където да върнем градинските маса, столове и чадър за моментите на почивка и глътка чист въздух за ново вдъхновение и фокусиране.

5 причини да се заемем с пролетно почистване на офиса:

1.Увеличава се продуктивността. Когато изхвърлим излишните неща, останали в шкафовете ни от миналата пролет, освобождаваме място за спешни и належащи и оптимизираме по-лесното им намиране и използване. Служителите "изяждат" 30% от служебното си време в търсене на документи или предмети, чието място не помнят или не знаят.

2.Според изследване на Американския колеж по алергология, астма и имунология, почистването лишава въздуха от редица алергени и спестява здравословни проблеми поне с 50%.

3.Чистият офис повишава ендорфините. Подобрете доброто настроение на служителите.

4.Вредните микроби и алергени са директно свързани с нивата на стрес. Когато ги няма, намаляват процентите психическо неразположение.

5.По-малкото прах гарантира по-малко вирусни инфекции.

Столовете също имат своя принос за добрата еко офис среда.

Все повече съвременни столове са изработени от здрави, издръжливи, но същевременно екологични материали, които не излъчват вредни емисии и не замърсяват въздуха във вътрешните офисни пространства.

Отличителен за такива качества е сертификатът Greenguard, който признава материали, които имат ниски химически емисии, подобрявайки качеството на въздуха в средата, в която се намират. Такъв сертификат притежават моделите на японския ергономичен лидер OKAMURA, например Lives, Sylphy и Luce , които отскоро са част от нашето портфолио.

ChairPro даде важен принос за реновирането на Младежкият дом в Самоков

ChairPro даде важен принос за реновирането на Младежкият дом в Самоков
By Iliana Iliana 4 months ago 104 Views No comments

ChairPro взе участие в обновяването на младежкия дом в Самоков, който буквално се преобрази за месеци.

Изключително важно за стимулиране на детските и юношеските творчески дейности и таланти е наличието на подходяща среда, която осигурява самочувствие и вдъхновяваща и здравословна атмосфера. Именно тези основни фактори бяха главната причина за основно реновиране на младежкия дом в Самоков, с подкрепата на проект „Красива България“ и Общината на Самоков.

Нашите специалисти консултираха проекта по отношение на подходящите мебели за сядане и доставиха 100 конферентни стола Samba Chrome за централната зала.

Кметът на Самоков Владимир Георгиев изказа специални благодарности към нашата фирма за акуратното съдействие при избора на столове и за бързото и качествено изпълнение.

Растежът на опорно-двигателната система се оформя до 20 – 25 годишна възраст, като детските и юношеските години са най-важни за правилното ѝ оформяне. Тогава е най-важно да се седи по правилен начин, което до голяма степен зависи и от правилния стол. Именно с това се съобразиха и специалистите по професионални столове, които осигуриха конферентни столове от естествена кожа за максимален комфорт при сядане и лесно поддържане, удобна широка облегалка с ергономични форми, следващи гръбначния стълб и подлакътници с меки кожени падове.

Как да спрем стреса от световна инвазия?

Как да спрем стреса от световна инвазия?
By Iliana Iliana 5 months ago 8396 Views No comments

Според скорошно проучване на "Галъп Интернешънъл", нивата настрес в световен план са се повишили чувствително.

Сред най-засегнатите нации са Гърция, Филипините, Албания... България се нарежда сред по-ниските позиции, но процентът на признали си, че водят стресов начин на живот не е никак малък - 20%. Останалите, които просто не го казват, са много повече.

Според Google Trends, българите основно търсят във връзка с ключовата дума стрес словосъчетания, като паник атака и хронична умора, което ясно показва, че те са сред най-честите състояния, продиктувани от стрес у нас.

Кои са основните причини да живеем в стрес?

Оказва се, че роля играе до голяма степен работата ни или по-точно начинът, по който организираме и извършваме служебните си задължения. В Германия - една от страните, които се славят с най-голяма заетост и работохолизъм, 50% от работещите имат високо кръвно налягане, причинено от напрежение в офиса.

Според CDC’s National Institute of Occupational Safety and Health, американците, които са "на ръба" от стрес в работата, са между 29% и 40%.

Според изследвания в световен план, стресът в работата идва главно от факта, че много от работещите не могат да се справят със задачите си. Интересното е, че това не е заради лични качества, а поради факта, че са зависими от някой друг, който взима решенията. Причината за напрежение е най-вече в ситуацията, че служителят не може сам да управлява контрол върху служебните си ангажименти.

Преди няколко години най-честите причини за стрес на работното място в България бяха главно две. Липса на искрена и честа комуникация между шефа и служителите, което води до най-различни причини да се породи напрежение - лоша организация и комуникация в екипа, състояние на неосведоменост и страх, забавяне на резултатите в работния процес и други. Другата най-честа причина - липса на добро офисно обзавеждане, което се съобразява с комфорта на работещите. За щастие тези тенденции все повече намаляват и в последно време служебната среда се модернизира все повече в управленски и чисто материален план.

Други често срещани причини за напрежение в работата са неразбирателство с колегите, мултитаскинг, физически дискомфорт и липса на правилна организация, която може да идва не само от служителите, но и от шефа.

Стресът започва да се отразява безобидно - с по-често допускане на настинки от имунната система, но може да стигне до по-сериозни последствия, като много високо кръвно налягане например. Ето защо трябва да вземем превантивни мерки, с които да успеем да прекъснем навреме последствията дори от ситуации, които не зависят от нас.

Ето няколко трика:

1.Не правете няколко неща едновременно - няма да ви се получи. Степенувайте задачите по приоритетно и ги вършете една по една. Така вие ще сте спокойни от изпълнението и няма да остане чувството за неудовлетвореност, че нищо не сте свършили, което е единственият резултат при опити да се правите на супермен.

2.Ползвайте задължително обедната почивка!

3.Избягвайте конфликтни колеги!

4.Въведете софтуери за записване на задачи и комуникация между целия екип така, че дори да нямате време, с едно въвеждане да осведомите всички на какъв етап е организацията.

5.Слушайте музика на път към вкъщи.

И още едно важно перо за борба със стреса. Организирайте офис пространството така, че служителите ви да имат сериозна комфортна база за ефективност, добро настроение и самочувствие:

1.Осигурете добре осветено офис пространство. Дневната светлина ни зарежда с енергия и позитивизъм.

2.Осигурете шумоизолиращи прегради между служителите - така ще се откъснат от прекалено шумните колеги или тези, които се вълнуват повече от клюките, отколкото от служебните задачи.

3.Направете работната среда ергономична - с подходящи адаптивни към личните нужди бюра и столове, които се регулират и осигуряват физически комфорт - един от факторите, които могат да преборят стреса на работното място.

4.Въведете място за почивка в офиса, където служителите могат да се оттеглят за 15 минути дори извън обедната почивка, за да поиграят за на джаги или просто да отпочинат с чаша кафе. Бъдете сигурни, че ефектът на концентрацията след това ще действа безотказно.

Ако спазим поне две от тези препоръки, ще сме допринесли с 1% за спасението от световната заплаха от стрес инвазия.

Хигиена, хигиена и пак хигиена… За по-продуктивен ден!

Хигиена, хигиена и пак хигиена… За по-продуктивен ден!
By Iliana Iliana 5 months ago 129 Views No comments

Замисляли ли сте се колко е важно да спазваме чистота на работното място и в прекия, и в преносния смисъл?

Представете си само - отивате сутрин на работа, заварвате бюрото си с купища документи и ненужни предмети, хаотично разхвърляни разнопосочно и се чудите от кое първо да започнете, какво по-напред да захванете.

Ето и няколко начина да извлечем максимума от един работен ден, за да си тръгнем от офиса с удовлетворение.

Принципни мерки:

1.Преминете от хартиена на файл система! Множеството документи отнемат време за подреждане и създават неприятен хаос. Окомплектовайте всичко във файлове, а когато им мине времето, трийте!

2.Всичко по-старо от 6 месеца, няма място върху вашето бюро! Изчистете служебното си пространство от излишните неща!

3.Сложете си таймер. Определете точно време за свършване на дадена задача и ако го надскочите, опитайте се да подобрите рекорда за изпълнение на следващия ден. Спазването на точно време се учи и се превръща в навик до такава степен, че в един момент се слива с биологичния ни часовник и дори нямаме нужда от друг измерител на време.

Организация за деня:

1.Да започнем отзад напред: не, няма нищо общо с хаоса. Просто още от края на предишния ден започва стройната организацията за следващия. Ако си запишете задачките в тефтер или на компютъра за предстоящия работен тур, няма да си занесете стрес от неудовлетвореност вкъщи. Напротив, преспивайки спокойно, защото сте планирали и с ясната представа за предстоящите ангажименти, на сутринта може да се събудите с нова идея по казусите и да започне деня си с мотивация.

2.Сутрин прегледайте плана и отделете важните от не толкова важните задачи.

3.Оставете приказките и разказите за уикенда за обедната почивка! Сутринта до обяд всички работещи са най-активни, така че използвайте това време за имейли или обаждания.

4.Следобеда оставете за креативността. Хапнали сте през обедната почивка, разменили сте няколко думи с колегите, краят на работния ден наближава. Използвайте това лежерно настроение, за да разпрострете мисълта си върху концепции, стратегии, презентации, проучвания или текстове. Те със сигурност ще са сериозна база за първата половинка на следващия работен ден.

5.Според изследване на University of California Irvine, ни отнема около 23 минути, за да се върнем към предишната задача, след като сме отклонили вниманието си от нея. Не допускайте лесната загуба на внимание и се концентрирайте максимално - сложете слушалки, ако колегите наоколо бъбрят. И никакви социални мрежи, интернет или имейли докато не я свършите!

6.Сложете на първо място в дневния план най-трудните задачи, последвани от по-лесните. Обикновено имаме навика да правим обратното, просто защото е по-лесно. Пробвайте обратното, а лесното - оставете за десерт, за да си тръгнете от офиса с усмивка.

Шоурум столовеШоурум съпортШоурум работно времеШоурум паркингШоурум метро
Тестване на мястоПрофесионална консултацияУдобно работно времеБезплатен паркингМетростанция наблизо
Голям избор от столове,
които можете да
тествате при нас
Нашите служители ще
Ви помогнат да изберете
най-подходящите офис мебели
Пон - Пет: 09:00 - 18:00 Безплатен паркинг за
всички наши клиенти
Само на 200 м. от станция
"Интер Експо Център"
на бул."Цариградско шосе"